۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸
۶۱ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام تولید شد
مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام:

۶۱ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام تولید شد

ایلام- مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام گفت: طی یک سال گذشته ۶۱ هزار تن گوگرد در این پالایشگاه تولید شده است.

روح اله نوریان ‌در گفت‌وگو با خبرنگار بازار افزود: گوگرد تولید شده در این پالایشگاه با خلوص ۹۹.۹۹ درصد بوده که با حفظ کیفیت شاهد تولید بیش از ۶۱ هزار تن بوده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: با افزایش شاخص‌های کلیدی قابلیت اطمینان و اثربخشی، این پالایشگاه برای افزایش تولیدات خود برنامه های موثری در درست اقدام دارد که تا پایان سال جاری اجرایی خواهد شد.

نوریان با بیان اینکه این شرکت در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۲۸ هزارو ۶۶۰ مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کرده است، افزود: از هفته دولت سال گذشته تاکنون بیش از ۴۰ هزارو ۷۰۰ مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری مدیریت شبکه توزیع برق تزریق کرده تا بخشی از خاموشی ها در سطح استان کاهش یابد.

وی اظهار داشت: به‌منظور حفظ پایداری میزان فشار خطوط انتقال گاز غرب کشور، این پالایشگاه میزان گاز تزریقی به خط سراسری از هفته دولت سال گذشته تاکنون به یک میلیارد و ۵۵۳ میلیون متر مکعب رسانده است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش تولید ۵.۲۱ درصدی گاز مایع خام در زمان مورد اشاره خبرداد و تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال جاری و در جهت رشد تولید، میزان تولید خوراک‌های ارسالی به پتروشیمی ایلام در محصولات اتان، گاز مایع خام و میعانات گازی به ترتیب ۱۰۶ هزار و ۵۸ تن، ۱۸۳ هزارو ۶۰۸ تن و یک میلیون و ۸۷ هزار بشکه بوده است.

کد خبر: ۳۰۲٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha