۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
نهضت ملی مسکن در سمنان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان:

نهضت ملی مسکن در سمنان ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سمنان- مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از پیشرفت ۳۵ درصدی فیزیکی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان های تابعه این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد حسینی طباطبایی در نشست شورای مسکن استان سمنان که ظهر یکشنبه در استانداری برگزار شد، از پیشرفت ۳۵ درصدی فیزیکی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان های تابعه این اداره کل خبر داد.

وی با بیان اینکه شهرک ۲۰۵ هکتاری نهضت ملی مسکن شهرستان سمنان در حال آماده سازی است، افزود: روند مطالعات و تهیه طرح در این شهرک انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه به زودی زمین های این سایت به متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرستان سمنان تحویل داده می شود، بیان کرد: بیشترین متقاضیان دریافت زمین در مرکز استان خواهان دریافت اراضی در همین سایت هستند

حسینی با بیان اینکه در این شهرک ۸۸۰ متقاضی مسکن نیروهای مسلح وجود دارد، گفت: یک هزار و ۵۰۰ متقاضی نیز به صورت خودساز و بلوک های چهار مالکی واگذار خواهد شد تا مردم بتوانند خانه های خودشان را بسازند.

وی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تامین زمین مورد نیاز این متقاضیان وجود ندارد و کارهای در دست اجرا است، افزود: یکی از گلایه ها و مشکلات مردم تسهیلات بانکی است که بتوانند خانه هایشان را بسازند لذا امیدواریم بانک ها بتوانند همکاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر: ۳۰۲٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha