۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
معرفی ۳ آلت کوین که در ماه آینده ارتقای مهمی در پیش دارند

معرفی ۳ آلت کوین که در ماه آینده ارتقای مهمی در پیش دارند

در ماه سپتامبر چند آلت کوین آپدیت‌های مهمی را اجرا خواهند کرد. بعضی از معامله‌گران باور دارند که آپدیت‌های مذکور می‌تواند به رشد آن‌ها هم کمک کند.

به گزارش بازار، در ماه سپتامبر (شهریور) چند آلت کوین پروژه‌های خود را آپدیت خواهند کرد.

۱. میکر

پروژه میکر دائو قرار است با هویت و توکن جدیدی شناخته شود. در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) استیبل کوین USDS و توکن حاکمیتی SKY راه‌اندازی می‌شوند که می‌توانند تغییرات بزرگی را برای این شبکه به ارمغان بیاورند.

این تغییرات می‌توانند باعث افزایش قیمت توکن بومی این شبکه یعنی میکر (MKR) شوند. از آنجا که هر ارز میکر را می‌توان با ۲۸٬۰۰۰ توکن SKY مبادله کرد، ممکن است سرمایه‌گذاران به انباشت میکر روی بیاورند. احتمالاً سرمایه‌گذاران برای کسب این سود به این ارز روی بیاورند و با راه‌اندازی SKY دارایی خود را به فروش برسانند.

نمودار روزانه قیمت میکر

نمودار روزانه قیمت میکر

در نتیجه قیمت میکر ⮟ MKR: $1745.37 می‌تواند از حمایت ۱٬۶۹۳ دلاری خود به سمت بالا رشد کند و مقاومت ۲٬۱۸۸ دلاری را آزمایش کند. میکر در تمام ماه اوت (مرداد) در این ناحیه در نوسان بوده است. روند صعودی احتمالی ناشی از این تغییرات می‌تواند قیمت میکر را به ۲٬۵۵۶ دلار برساند.

۲. پالیگان

پالیگان نیز مانند میکر قرار است توکن بومی خود یعنی متیک (MATIC) را به یک توکن جدید با نماد POL تغییر دهد. با این تغییرات، توکن POL به توکن بومی شبکه پالیگان تبدیل شده و از آن برای پرداخت گس تراکنش‌ها و استیکینگ در شبکه استفاده می‌شود.

به دنبال این تغییر در ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور)، قیمت پالیگان MATIC: $0.4106 می‌تواند کاهش ۲۶ درصدی خود را جبران کند. در نتیجه این آلت کوین می‌تواند حمایت ۰.۵۰ دلاری خود را دوباره به دست بیاورد.

نمودار روزانه قیمت پالیگان آلت کوین

نمودار روزانه قیمت پالیگان

این موضوع می‌تواند قیمت پالیگان را به ۰.۶۰ دلار برساند و آن را در مسیر هدف ۰.۷۰ دلاری قرار دهد. از آنجا که سرمایه‌گذاران ممکن است برای کسب سود دارایی خود را به فروش برسانند، عبور از این سطح می‌تواند چالش‌ برانگیز باشد.

۳. فلو

شبکه فلو نیز هم قصد دارد بزرگ‌ترین آپدیت خود را انجام دهد. به‌روزرسانی Crescendo در شبکه اصلی که برای تاریخ ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) برنامه‌ریزی شده است، فلو را به تمام اکوسیستم وب ۳ متصل می‌کند.

این موضوع می‌تواند جرقه‌ای برای فرار قیمت فلو ⮟ FLOW: $0.5473 از محدوده نوسانی آن در دو ماه گذشته باشد. قیمت فلو از اواخر ژوئن (ابتدای تیر) در زیر سطح ۰.۷۰ دلار قرار داشته است. فلو برای فرار از این محدوده و رشد قیمت آن به بالای ۰.۸۰ دلار به یک محرک بزرگ نیاز دارد.

نمودار روزانه قیمت فلو

نمودار روزانه قیمت فلو

با این حال اگر تلاش فلو برای خروج از این محدوده با شکست روبه‌رو شود، احتمال کاهش آن تا ۰.۵۰ دلار (حد پایین محدوده نوسان آن) وجود دارد. حتی اگر قیمت فلو به این حمایت نیز نرسد، ادامه روند رنج زدن آن می‌تواند سناریو صعودی مذکور را بی‌اعتبار کند.

کد خبر: ۳۰۲٬۰۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha