۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
تلاش چادرملو برای محرومیت زدایی متناسب با معافیت های مالیاتی
نماینده اردکان تاکید کرد؛

تلاش چادرملو برای محرومیت زدایی متناسب با معافیت های مالیاتی

یزد- نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی برضرورت توجه چادرملو به ایفای مسئولیت اجتماعی و مساعدت در رفع محرومیت از مناطق محروم، متناسب با معافیت‌های مالیاتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، مصطفی پوردهقان صبح یکشنبه در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان یزد بر رعایت عدالت در شاخص‌ها و دریافت مالیات مودیان بویژه اصناف و مشاغل خرد تأکید کرد و گفت: اخذ مالیات یک موضوع تخصصی است که در این حوزه آنچه اولویت دارد رعایت عدالت مالیاتی است و لازم است در دریافت مالیات، اصول و شاخص‌ها عادلانه باشد و همچنین خروجی مالیات برای مردم شهرستان تبیین شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌هایی که به‌واسطه حضور در شهرستان از بخشش مالیاتی برخوردار می‌شوند باید در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی پیشرو باشند، اظهار کرد: با توجه به بخشش چند هزار میلیاردی مالیات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به‌ واسطه استقرار در مناطق محروم شهرستان اردکان توجه این شرکت به ایفای مسئولیت اجتماعی و مساعدت در رفع محرومیت از مناطق محروم، متناسب با معافیت‌های مالیاتی مورد تاکید است.

رضا نجف زاده مدیر کل امور مالیاتی یزد در این دیدار گزارشی از عملکرد این اداره کل در سال گذشته و شش ماهه نخست سال استان و شهرستان ارائه کرد.

گفتنی است؛ در این دیدار راهکارهای حمایت از مودیان صنایع کنجدی شهرستان و افزایش ارزش افزوده و عوارض آلایندگی واحدهای معدنی و صنعتی مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.

کد خبر: ۳۰۲٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha