۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی در «آرادان و سرخه» به بهره‌برداری رسید
معاون استاندار سمنان:

۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی در «آرادان و سرخه» به بهره‌برداری رسید

سمنان- حمیدی معاون استاندار سمنان گفت: در خاتمه هفته دولت ۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی در دو شهرستان سرخه و آرادان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در خاتمه هفته دولت ۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی در دو شهرستان سرخه و آرادان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید، تاکید کرد: مجموع اعتبارات این طرح ها روی هم ۴۸۰ میلیارد تومان برآورد می شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت در شهرستان سرخه ۳۸ طرح عمرانی با اعتبار ۲۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید، افزود: در این شهرستان همچنین شش طرح اقتصادی نیز با اعتبار ۱۴۷ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان شامل کارخانه و کارگاه های تولیدی به همت بخش خصوصی و تسهیلات بانکی افتتاح شد.

بهره برداری طرح های عمرانی

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه مجموعا در شهرستان سرخه ۴۶ پروژه اقتصادی و عمرانی به بهره برداری رسید، گفت: مجموع اعتبارات این طرح ها ۳۹۹ میلیارد تومان برآورد شده است همچنین باید گفت که این طرح ها در بخش های راهسازی، آبرسانی، برق و ... بوده است.

حمیدی با بیان اینکه در شهرستان آرادان ۳۳ طرح عمرانی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، گفت: در این شهرستان همچنین چهار طرح اقتصادی نیز با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان افتتاح شد.

در سرخه و آرادان ۱۲ طرح عمرانی نیز همزمان با هفته دولت کلنگ زنی شد

وی افزود: در مجموع و طی ایام هفته دولت در شهرستان آرادان ۳۷ پروژه با اعتبار ۷۹ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بهره برداری رسید همچنین افتتاح طرح های اقتصادی در این شهرستان برای ۱۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است میزان اشتغال طرح های اقتصادی سرخه نیز ۷۱ نفر است.

کلنگ زنی طرح ها

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین تاکید کرد: هفت پروژه عمرانی نیز با اعتبار ۲۰۱ میلیارد تومان در سراسر استان طی روزهای آخر هفته دولت به بهره برداری رسید که این طرح ها مختص به شهرستان خاصی نبودند.

حمیدی با بیان اینکه در سرخه و آرادان ۱۲ طرح عمرانی نیز همزمان با هفته دولت کلنگ زنی شد، گفت: این طرح ها مجموعا ۷۸ میلیارد تومان اعتبار را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه طی هفته دولت در شهرستان سرخه هفت طرح عمرانی با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی شد، بیان کرد: در شهرستان آرادان نیز شاهد کلنگ زنی پنج پروژه عمرانی با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بودیم.

کد خبر: ۳۰۱٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha