۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
نیسان سنترا ۲۰۲۵ معرفی شد

نیسان سنترا ۲۰۲۵ معرفی شد

نیسان سنترا ۲۰۲۵ در سه تیپ پایه S، میان‌رده SV و بالارده SR عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو ۲۱۵۹۰ دلار اعلام شده است.

به گزارش بازار، نیسان سنترا یک خودرو اقتصادی است که فروش مناسبی را در بازار ایالات‌متحده تجربه می‌کند. این خودرو یک رده بالاتر از نیسان ورسا قرار می‌گیرد که ما در ایران آن را با نام نیسان سانی می‌شناسیم. با حذف تدریجی نیسان ورسا از بازار ایالات‌متحده، اکنون نیسان سنترا به یکی از ارزان‌ترین خودروهای بازار آمریکا تبدیل شده است. نیسان سنترا برای سال ۲۰۲۵ با چند تغییر کوچک و البته افزایش قیمت در دسترس متقاضیان قرار گرفته است.

نیسان سنترا ۲۰۲۵ در سه تیپ پایه S، میان‌رده SV و بالارده SR عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو ۲۱۵۹۰ دلار (یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان) اعلام شده است. تیپ میان‌رده SV با قیمت ۲۲۲۹۰ دلار (یک میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان) و تیپ بالارده SR با قیمت ۲۴۵۹۰ دلار (یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان) به فروش می‌رسند. این خودرو با سه دوره سرویس رایگان در دو سال اول مالکیت به خریداران ارائه می‌شود. همچنین مشتریان می‌توانند پکیج نیسان کانکت را برای این خودرو سفارش دهند. خرید این بسته ۲۰۰ دلار برای مالکان هزینه دارد که در ازای آن اینترنت وای فای و قابلیت اتصال تلفن‌همراه را دریافت خواهید کرد.

تجهیزات و مشخصات فنی نیسان سنترا ۲۰۲۵

در تیپ پایه نیسان سنترا، چراغ‌ای هالوژن و رینگ‌های فولادی ۱۶ اینچی را می‌بینیم. کلاستر خودرو از نوع آنالوگ است و تنها یک نمایشگر ۴.۲ اینچی برای آن لحاظ شده است. سیستم صوتی نیز چهار بلندگو و نمایشگر ۷ اینچی دارد. سیستم‌های کمک راننده در هر سه تیپ خودرو به صورت استاندارد حضور دارند. این سیستم‌ها در تیپ پایه شامل کروز کنترل تطبیقی، نور بالا خودکار و رادار نقاط کور هستند. در تیپ میانی SV تجهیزات بیشتر ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد از عقب، ترمز خودکار عقب و هشدار خروج از خط را خواهید دید.

در تیپ بالارده SR، امکانات بیشتری را دریافت خواهد کرد. این تجهیزات شامل چراغ‌های LED‌ جلو و عقب، رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم صوتی با شش بلندگو و نمایشگر ۸ اینچی و کلاستر ۷ اینچی دیجیتال را خواهید دید.

تمامی تیپ‌های نیسان سنترا ۲۰۲۵ به موتور دولیتری چهارسیلندر مجهز هستند. این پیشرانه حداکثر ۱۴۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۹۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس CVT نیسان موسوم به Xtronic نیز قدرت و گشتاور را به چرخ‌های جلو می‌فرستد. مزدا ۳، تویوتا کرولا و فولکس واگن جتا از جمله رقبای اصلی سنترا در بازار جهانی به شمار می‌آیند.

کد خبر: ۳۰۱٬۷۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha