۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان زنجان ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:

رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان زنجان ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است

زنجان-رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان،با بیان اینکه رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان زنجان ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده است،گفت:  با تلاش همکاران رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان به اتمام رسید. 

به گزارش خبرنگار بازار، روح‌الله حسنی روز پنجشنبه در مراسم جشن اتمام رفع تداخلات اراضی و افتتاح و بهره‌برداری پروژه های کشاورزی،گفت: با تلاش همکاران رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان به اتمام رسید.

وی ابراز کرد: در فرآیند رفع تداخلات اراضی در سطح استان بیش از ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی، رای به نفع زارعان و در حدود ۶۵ هزار هکتار نیز رای به نفع منابع طبیعی صادر شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ،گفت: پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت شامل پروژه‌های عمرانی، تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی است که با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۶۵۶ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و افتتاح این طرح‌ها برای بیش از هزار و ۱۱۹ نفر به صورت مستقیم و سه هزار و ۸۱ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی کرده است.

حسنی تاکید کرد: رفع تداخلات اراضی کشاورزی در استان زنجان ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و ماموریت اصلی این پروژه رفع اختلافات اراضی ملی و غیر ملی بود که مفتخریم این پروژه در استان صددرصد به اتمام رسید.

وی تصریح کرد: در استان ۹۷۶ پلاک مشمول رفع تداخلات اراضی می‌شد و شهرستان‌های زنجان، طارم، خدابنده و … بیشترین پلاک‌ها را داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: ۵۲ درصد اراضی مشمول رفع تداخلات جزو اراضی ملی، ۴۶ درصد مالکیت شخصی و ۲ درصد نیز مالکیت دولتی داشتند.

کد خبر: ۳۰۱٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha