۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۵
تعداد واحدهای تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن در استان به ۱۰ هزار واحد می رسد
استاندار زنجان:

تعداد واحدهای تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن در استان به ۱۰ هزار واحد می رسد

زنجان-استاندار زنحان،گفت: تا پایان سالجاری تعداد واحدهای تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن در استان به ۱۰ هزار واحد می رسد و پرونده مسکن ملی سال آینده بسته می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی روز پنجشنبه در هفتمین روز از هفته دولت در آئین بهره برداری همزمان ۷۸۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در زنجان،ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی،باهنر و آیت الله سید ابراهیم رئیسی،گفت: باید یاد و خاطره این شهیدان عالی قدر به خوبی گرامی داشته شود.

وی اظهار کرد: ساخت و تکمیل واحدها ی مسکن ملی در استان زنجان شتاب خوبی گرفته است و تحویل واحدهای مسکونی به متقاضیان امیدوار کننده است چرا که طرح نهضت ملی مسکن پروژه بسیار سنگینی بوده و حجم کار بالا است.

استاندار نجان،گفت: نهضت ملی مسکن طرح بزرگی است و سختی ها و دشواری هایی خاص خود را دارد و در این میان از صبر و حوصله متقاضیان مسکن ملی تشکر می کنم.

افشارچی تاکید کرد: امیدوارم تا پایان سالجاری تعداد واحدهای تکمیل و تحویل شده نهضت ملی مسکن در استان به ۱۰ هزار واحد برسد و پرونده مسکن ملی سال آینده بسته می شود.

وی گفت: مقوله مسکن برای بنده بسیار مهم با اهمیت بود و طرح نهضت ملی مسکن به طور مستقیم با بخش اعظمی از مردم در ارتباط بود و ویژه پیگیری شد.

استاندار زنجان یاد آورشد: تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان در مسیر تحویل به متقاضیان قرار گرفته و این مهم باعث آرامش است.

افشارچی گفت: کار ساخت هفت هزار واحد به اتمام رسیده و از این تعداد بیش از ۲ هزار واحد به صورت کامل به متقاضیان تحویل شده است.

کد خبر: ۳۰۱٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha