۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰
۱۲۰ درصد از اعتبارات سفر شهید رئیسی به استان سمنان محقق شد
معاون استاندار سمنان:

۱۲۰ درصد از اعتبارات سفر شهید رئیسی به استان سمنان محقق شد

سرخه - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان درباره وضعیت اعتبارات به خصوص در بخش عمرانی در این استان گفت ۱۲۰ درصد از اعتبارات سفر دور اول شهید رئیسی به استان سمنان محقق شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد حمیدی شامگاه چهارشنبه در مراسمی که به مناسبت هفته دولت در مجتمع باران سرخه برگزار شده بود، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان سمنان بیان کرد: استان سمنان در یکسال اخیر میزان سفر هیات دولت و شهید جمهور و همچنین دو انتخابات بود که به خوبی این رویدادها برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد از اعتبارات مصوب دور اول سفر شهید رئیسی به استان سمنان اختصاص یافته است، تاکید کرد: بخش بزرگی از طرح های عمرانی استان سمنان با این اعتبارات تکمیل و اجرایی شدند.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در قالب اعتبارات سفر دوم شهید رئیسی به استان هم طرح های عمرانی بسیار خوبی در استان به بهره برداری رسید، گفت: بخش بزرگ طرح های عمرانی هفته دولت سال جاری در استان که افتتاح یا کلنگ زنی می شوند از این محل است.

حمیدی با بیان اینکه ۱۱۰ میلیارد تومان به سرخه در سفر اول شهید جمهور به استان سمنان اختصاص یافته که خرج طرح های عمرانی شد، بیان داشت: باند دوم محور سرخه - سمنان به عنوان یکی از بزرگترین و شاخص ترین طرح های عمرانی استان سمنان در هفته دولت سال جاری به برکت اختصاص این اعتبارات به بهره برداری رسیده است.

وی از تکمیل طرح های نیمه تمام به عنوان یکی دیگر از کارویژه های دولت سیزدهم یاد کرد و افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور شهید به استان ۲۳۰ پروژه نیمه تمام از این تعداد با اعتباری بالغ بر ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در این استان احصا شده است، گفت: ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این طرح ها، اعتبار نیاز است که مقدار قابل توجهی محسوب می شود.

کد خبر: ۳۰۱٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha