۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
توجه جدی اعضای هیئت دولت نسبت به رهنمودهای رهبری| «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت شد
پزشکیان عنوان کرد؛

توجه جدی اعضای هیئت دولت نسبت به رهنمودهای رهبری| «فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت شد

رئیس جمهور از همکاران خود در دولت خواست که کنترل تورم، رونق تولید، موضوع سفرهای استانی و حفظ و ارتقاء رویکرد مردمی دولت چهاردهم را به عنوان نکات محوری فرمایشات رهبری به شکل جدی مورد توجه قرار دهند.

به گزارش بازار، مسعود پزشکیان در جلسه هیئت دولت ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای فرصت دیدار و رهنمودهای ایشان به اعضای هیئت دولت قدردانی کرد و از همکاران خود در دولت خواست که کنترل تورم، رشد و رونق تولید، مدیریت صحیح فضای مجازی، موضوع سفرهای استانی و حفظ و ارتقاء نگاه و رویکرد مردمی دولت چهاردهم به عنوان نکات محوری فرمایشات ایشان را به شکل جدی مورد توجه قرار دهند.

رئیس جمهور افزود: برای بنده اینجا بودن سخت‌تر از حضور داشتن کنار و در میان مردم است؛ باور جدی دارم که مردم ولی نعمت ما هستند و باید خالصانه و صادقانه به آنها خدمت کنیم.

پزشکیان در بخش دیگری از سخنانش ضمن آرزوی موفقیت برای معاون حقوقی و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان اعضای جدید هیئت دولت، از همه اعضای کابینه خواست در انتخاب معاونین و مدیران مجموعه تحت مدیریت خود بر اساس شاخص‌ها و شایستگی افراد را منصوب کنند و از انتخاب مدیران بر اساس دوستی، نزدیکی‌های سیاسی و نظایر آن به طور جدی پرهیز کنند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اگر در تمام سطوح اینگونه عمل کنیم، شعار وفاق ملی ما برای مردم باورپذیرتر شده و وحدت و انسجام تقویت خواهد شد، اظهار داشت: اگر افراد بر اساس شایستگی و توانمندی انتخاب و منصوب شوند، مشارکت، امید و اعتماد مردم به دولت نیز افزایش خواهد یافت.

پزشکیان همچنین با تاکید بر ضرورت باور افراد به اجرای سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه گفت: منشا اختلافات، منیت افراد است. اگر باور داشته باشیم که باید این اسناد و سیاست‌های بالادستی را اجرا کنیم، دیگر اختلاف موضوعیتی ندارد. همه باید باور داشته باشند که حق ندارند خارج از چارچوب سند چشم‌انداز، سیاست‌های کلی ابلاغی و قانون برنامه کار کنند.

در این جلسه همچنین به پیشنهاد رئیس جمهور و با تایید هیئت دولت، "خانم دکتر فاطمه مهاجرانی" به عنوان سخنگوی جدید دولت منصوب شد.

کد خبر: ۳۰۱٬۶۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha