۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
شناسایی، اولویت‌بندی و ارائه راهکارهای کوتاه‌مدت چالش‌های منابع انسانی صنعت نفت
در کارگروه مشورتی وزیر نفت عنوان شد؛

شناسایی، اولویت‌بندی و ارائه راهکارهای کوتاه‌مدت چالش‌های منابع انسانی صنعت نفت

سرپرست دفتر وزارتی وزارت نفت از تشکیل کارگروه مشورتی وزیر نفت با هدف شناسایی و اولویت‌بندی دقیق و فوری مسائل، مشکلات و چالش‌های اصلی حوزه توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی صنعت نفت خبر داد.

به گزارش بازار، کسری نوری اعلام کرد: کارگروه مشورتی وزیر نفت با هدف شناسایی و اولویت‌بندی دقیق و فوری مسائل، مشکلات و چالش‌های اصلی حوزه توسعه مدیریت و سرمایه‌ انسانی وزارت نفت به‌منظور رفع این چالش‌ها با راهکارهای کوتاه‌مدت و همراهی مدیران و متخصصان و همفکری با همکاران شاغل در مناطق عملیاتی تشکیل شده است.

وی افزود: بازه زمانی تشکیل این کارگروه و ماموریت آن کوتاه‌مدت است و شرکت‌کنندگان در تصمیم‌سازی‌های کارگروه محدود به اعضای اصلی آن نخواهد بود و بر اساس نوع موضوع و ارتباط سازمانی واحدهای مرتبط، از متخصصان حقیقی، مدیران و کارشناسان دعوت به همکاری و مشارکت خواهد شد.

سرپرست دفتر وزارتی وزیر نفت ادامه داد: برقراری ارتباط مؤثر وزیر نفت با نمایندگان کارکنان و بازنشستگان از طریق سازوکار کارگروه انجام می‌شود و شنیدن صدای مستقیم کارکنان بدون سانسور از این طریق میسر خواهد بود.

مشاور وزیر نفت ادامه داد: با تثبیت شرایط سرمایه انسانی صنعت نفت مأموریت این کارگروه پایان می‌یابد و محوریت ادامه اقدام‌ها با معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت و با راهبری وزیر نفت خواهد بود.

نوری تأکید کرد: دبیرخانه کارگروه ضمن ارج نهادن به کرامت و شأنیت همه عزیزان شاغل در صنعت نفت، با گوش جان آماده شنیدن دیدگاه‌ها و پیشنهادها در حوزه‌های ذیربط به‌منظور غنی‌تر شدن مسائل است.

کد خبر: ۳۰۱٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha