۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۸
۱۴ میلیارد دینار ارز اربعین به زائران خوزستانی فروخته شد
مدیرعامل پست بانک خوزستان:

۱۴ میلیارد دینار ارز اربعین به زائران خوزستانی فروخته شد

اهواز- مهرآبادی مدیرعامل پست بانک خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر و شروع پیاده روی اربعین،۱۴ میلیارد دینار عراقی ارز اربعین به زائران خوزستانی فروخته شده است.

علیرضا مهرآبادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پست بانک به دلیل داشتن شبکه گسترده بانکی در سطح کشور از سوی بانک مرکزی به عنوان یکی از هفت بانک عامل پرداخت ارز اربعین انتخاب شده است.

وی با اشاره به پرداخت ۸۸ هزار فقره ارز اربعین به زائران این سفر معنوی، افزود: از ابتدای ماه صفر و شروع پیاده روی اربعین،۱۴ میلیارد و پانصد میلبون دینار عراقی ارز اربعین به زائران خوزستانی برای سفر به گربلا پرداخت شده است.

مدیرعامل پست بانک خوزستان یادآور شد: این رقم معادل ۵۴۵ میلیارد تومان است و روند پرداخت ارز اربعین به زائران این سفر معنوی همچنان ادامه دارد.

مهرآبادی گفت: پست بانک استان سال گذشته با پرداخت ۵ میلیار و سیصد میلیون دینار ارز اربعین رتبه پرداخت ارز اربعین را در کشور کسب کرده است.

وی با بیان این که بانک هایی که درگیر پرداخت ارز هستند کمتر از ۱۰ شعبه خود را درگیر این کار کردند، تصریح کرد: پست بانک به دلیل گستردگی شعب ۲ هزار نقطه را درگیر این کار کرده است.

مدیرعامل پست باتک خوزستان با بیان این که ۴۰۰ بلکه بانکی شهری و روستایی پست بانک برای پرداخت ارز اربعین انتخاب شدند, ادامه داد: با ظرفیت های استان ۱۰۰ باجه بانکی در خوزستان و ۱۸ شعبه در این زمینه فعال هستند.

مهرآبادی ادامه داد: در سطح استان ظرفیت دوبرابر پیش بینی شده و موجب تسهیل بیشتر کار مردم نسبت به سال گذشته می شود.

وی با تأکید بر این که هر کد ملی فقط یک بار می تواند ارز اربعین دریافت کند، توضیح داد: البته اگر سفر از طریق هوایی باشد می تواند ارز مسافرتی هم دریافت کند اما اگر زمینی باشد فقط ارز اربعین دریافت می کند.

مدیرعامل پست بانک خوزستان گفت: دریافت ارز اربعین به صورت حضوری و غیر حضوری است که در روش غیر حضوری از طریق پیام رسان بله است و در روش حضوری زائران با در دست داشتن مدارک و مراجعه به شعب پست بانک این مراحل را انجام دهند و بانک جای آنها این کار را انجام می دهد.

کد خبر: ۳۰۱٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha