۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
۱۱۰ هزار میلیارد ریال بیمه نامه در خوزستان صادر شد
مدیر بیمه دی خوزستان:

۱۱۰ هزار میلیارد ریال بیمه نامه در خوزستان صادر شد

اهواز- اسکندری، مدیر بیمه دی خوزستان گفت: طی یک سال گذشته ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بیمه نامه در استان صادر شد.

عباس اسکندری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ضریب نفوذ بیمه در خوزستان ۱.۸ است نسبت به ضریب جهانی و برنامه هفتم توسعه پایین است و ریسک را پوشش نمی دهد.

وی با اظهار امیدواری به افزایش ضریب نفوذ پوشش بیمه ای با تنوع محصولات بیمه ای، افزود: بیمه های درمانی، ویترین شرکت های بیمه ای و طرح های بسیار بزرگ در خوزستان تحت پوشش های شرکت های بیمه ای در استان هستند.

مدیر بیمه دی خوزستان تصریح کرد: یکی از گلایه های شرکت های بیمه ای در خوزستان، خروج پرتفو از استان است که فقط خروج سرمایه نیست بلکه وقتی پرتفو از استان خارج می شود، حق بیمه و مالیات و عوارض شهرداری هم از خوزستان خارج می شود.

اسکندری گفت: با این کار هزینه های نیروهای انسانی در اهواز پرداخت می شود اما بیمه نامه در تهران صادر می شود و سودش به جیب آنها می رود.

وی با اشاره به صدور ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بیمه نامه در خوزستان طی یک سال گذشته ، ادامه داد: وقتی بیمه نامه ها در تهران صادر می شود نماینده بیمه آن استان منفعت می برد و به توسعه فردی و توسعه پایتخت کمک می‌کند.

مدیر بیمه دی خوزستان با اشاره به تصویب طرح اربعین در شورای بیمه کشور و اجرای آن یادآور شد: در این طرح، زائران با خرید سه نوع بیمه نامه طلایی، نقره ای و برنزی با توجه به ریسک خود خریداری می کنند که هر کدام از این طرح ها مزایا و ویژگیهای خاص خود را دارد.

اسکندری افزود: پارسال ۴۶۰ هزار بیمه نامه اربعین صادر شد و امسال نیز این در مرزهای شلمچه و چذابه نمایندگان بیمه مستقر هستند.

او بیان کرد: در قالب طرح اربعین زائران می توانند در ۶ بیمارستان امام خمینی و گلستان اهواز، ولی عصر عج خرمشهر شهید چمران سوسنگرد، شهید سلیمانی شلمچه و طالقانی آبادان از خدمات درمانی در قالب این طرح ها استفاده کنند.

کد خبر: ۳۰۱٬۴۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha