۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مسیرهای پایانه‌های شلمچه و چذابه مورد نیاز است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان:

۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی مسیرهای پایانه‌های شلمچه و چذابه مورد نیاز است

چذابه- جولا نژاد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: برای بهسازی محورهای منتهی به چذابه و شلمچه در مجموع ۲۰ هزار میلیارد ریال بودجه نیاز داریم.

احسان جولا نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار در مرز چذابه اظهار کرد: ما مطابق سال های گذشته در سه حوزه ایمن سازی و بهسازی محورهای مواصلاتی استان، مدیریت و ایجاد زیرساخت های رفاهی در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه و حمل و نقل و جابجایی زائران فعالیت می کنیم.

وی با بیان این که اقدامات خوبی در زمینه راهسازی انجام شده، افزود: ۱۵۰ کیلومتر بهسازی راه ها از نوع لکه گیری و روکش گذاری، اجرای ۱۵ کیلومتر نیوجرسی و حفاظ میانی راه و ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی، ایمن سازی ۳۶ نقطه پر حادثه و مناطق مسکونی با استفاده از روشنایی نقطه ای از جمله این اقدامات بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تصریح کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی راه های استان در محورهای مواصلاتی پیاده روی اربعین انجام و ۳۰ هزار تابلوی علائم ترافیکی در سطح محورهای شریانی استان برای ارتقای ایمنی تردد زائران اربعین نصب شده است.

جولانژاد گفت: همه محورهای شریانی استان که نزدیک به ۲ هزار کیلومتر هستند تحت پوشش سامانه های هوشمند جاده ای شامل ثبت تخلف پلاک و تردد شمار و همه محورهای شریانی استان تحت نظارت سامانه های هوشمند هستند.

وی ادامه داد: ۱۶۴سامانه هوشمند ثبت تخلف و پلاک خوان، ۱۵۹ سامانه دوربین های نظارتی و ۱۲۶ سامانه تردد شمار در سطح محورهای شریانی استان وجود دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در حوزه راه ها نزدیک به ۵ هزار میلیارد ریال و در حوزه زیرساخت‌های پایانه های مرزی شلمچه و چذابه و حمل و نقل ۲ هزار میلیارد ریال طرح تعریف کردیم که در مجموع ۷ هزار میلیارد ریال می شود.

جولا نژاد اضافه کرد: همه این طرح ها با استفاده از منابع کلی و اعتبارات داخلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تعریف شده است و شرکت های صنعتی و صنایع استان هیچ هزینه ای از محل مسئولیت های اجتماعی برای این طرح ها انجام ندادند به جز استفاده از ناوگان حمل و نقل آنها.

وی ادامه داد: بودجه مورد نیاز برای محورهای منتهی به پایانه های مرزی شلمچه و چذابه پارسال ۳ هزار میلیارد ریال بود که امسال ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: برای بهسازی محورهای منتهی به چذابه و شلمچه در مجموع ۲۰ هزار میلیارد ریال بودجه نیاز داریم.

کد خبر: ۳۰۱٬۴۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha