۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
بیش از ۳.۵ میلیون مگاوات انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز تولید شد
در ۵ ماه اول سال جاری؛

بیش از ۳.۵ میلیون مگاوات انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز تولید شد

اهواز- حافظی، مدیرعامل نیروگاه رامین گفت: در ۵ماهه ابتدایی امسال با تولید بیش از ۳.۵ میلیون مگاوات برق شاهد افزایش ۱۲ درصدی تولید این نیروگاه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بودیم.

محسن حافظی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مجموع تولید ۵ ماه نخست سال جاری ۳ میلیون و ۸۰۷ هزار و ۴۵۲ مگاوات ساعت بود.

وی ادامه داد: این نیروگاه به لحاظ گرمای بی سابقه هوا یکی از سخت‌ترین سالهای فعالیت خود را سپری می کند و ما نیز نهایت تلاش خود را جهت تولید پایدار این انرژی حیاتی به کار گرفتیم

مدیرعامل نیروگاه برق رامین اهواز با اشاره به افزایش ۲۳ مگاواتی تولید لحظه ای واحدهای نیروگاه رامین در ۵ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل،گفت: این نیروگاه سالهاست که با چالش‌های متعددی روبروست که بخشی از آنها با بهره مندی از دانش و تجربه کارکنان این مجموعه بهبود یافته و بخشی دیگر نیازمند نگاه ویژه مدیران بالادستی است تا بتوانیم واحدهای تولیدی را با حداکثر توان در مدار نگه داریم.

حافظی گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت هموطنان در صرفه جویی انرژی برق روزهای باقیمانده از تابستان داغ امسال را بخوبی سپری کنیم.

گفتنی است، نیروگاه رامین اهواز بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور با 6 واحد تولیدی در حال گذر از آخرین روزهای پرمصرف برق در تابستان داغ خوزستان است و نقش مهمی در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

کد خبر: ۳۰۱٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha