۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
اجرای طرح خودنظارتی و واگذاری نظارت بر واحدهای صنفی
خزانه‌دار و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران خبر داد:

اجرای طرح خودنظارتی و واگذاری نظارت بر واحدهای صنفی

خزانه‌دار و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف ایران از اقدامات انجام شده در راستای توانمندسازی اتحادیه‌ها برای نظارت بر فعالیت‌های صنفی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، هادی مخملی همچنین با تاکید بر ضرورت اصلاح فرایندهای نظارت بر فعالیت‌های صنفی با هدف تسهیل‌گری در امر بازار، نظارت را یک کار تخصصی دانست که باید اتحادیه‌های صنفی درگیر این امر باشند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان خراسان رضوی با اشاره به ۲ وظیفه ذاتی ساماندهی و نظارت اتحادیه‌های اصناف بر واحدهای صنفی، گفت: با اجرای طرح خودنظارتی و واگذاری نظارت بر واحدهای صنفی و ساماندهی آن‌ها به اتحادیه های مربوط، امیدواریم ضمن ساماندهی بهینه مشاغل بدون پروانه کسب، قدم بزرگی در مسیر صدور مجوز فعالیت‌های صنفی و نظارت شایسته بر عملکرد گروه‌های مختلف صنفی برداشته شود.

مخملی افزود: اجرای طرح ساماندهی و نظارت درون اتحادیه‌ای که با هدف بهبود انضباط بازار صورت می‌گیرد، میسر نخواهد شد مگر با ارتقای سطح آموزش حقوقی و افزایش مهارت‌های ارتباطی و کارشناسی اعضای اتحادیه‌ها در این طرح که تدابیر لازم برای آن با برگزاری نشست‌های تخصصی و خدمات مشاوره‌ای دیده شده است و به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی تأکید کرد: اجرای این طرح، مقدمات هرچه بهتر شکل‌گیری بازاری پاسخگو و مردمی را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر: ۳۰۱٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha