۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
۷۸ طرح مخابراتی یزد در هفته دولت در یزد به بهره برداری می رسد
مدیر مخابرات منطقه یزد:

۷۸ طرح مخابراتی یزد در هفته دولت در یزد به بهره برداری می رسد

یزد- مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: به مناسبت هفته دولت ۷۸ طرح مخابراتی و همراه اول در استان یزد با سرمایه‌ای بالغ بر ۸۳۴ میلیارد ریال در زمینه‌های تاسیس، توسعه، نصب در استان بهره برداری می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، محمدرضا زارع با اشاره به لزوم تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان، گفت: اجرای طرح فیبر نوری یکی از اقدامات مهم مخابرات منطقه در سال جاری است که تاکنون بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرستان‌های استان ایجاد شده است و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی در خصوص دیگر طرح‌های هفته دولت، افزود:‌ این طرح‌ها شامل تاسیس و توسعه و جایگزینی کافو نوری در شش مرکز، اجرای تجهیزات پروژه تانوما در دو مرکز ، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما، اجرای فیبرنوری سایت BTSو تاسیس ، توسعه و افزایش تکنولوژی ۳۳ سایت BTS تلفن همراه است.

مدیر مخابرات منطقه یزد همچنین نصب سوییچ دیتا، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، توسعه ظرفیت اینترنت پر سرعت خانگی، ایجاد بستر ارایه سرویس سرینو در شهرستان های تفت و یزد و تعویض و تقویت سیستم پاور را از دیگر طرح‌های هفته دولت دانست.

کد خبر: ۳۰۱٬۲۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha