۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
راه اندازی  ۲۳۶ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در استان سمنان
طی هفته دولت رقم می خورد؛

راه اندازی ۲۳۶ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در استان سمنان

سمنان- حسینی نژاد مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان از راه اندازی ۲۳۶ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان طی هفته دولت در این استان خبر داد.

سید محمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره طرح های شرکت توزیع برق استان سمنان در هفته دولت بیان کرد: راه اندازی ۲۳۶ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان در مجموعه شرکت برق استان سمنان طی هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز پروژه برق رسانی به مشترکان جدید در استان سمنان طی هفته دولت افتتاح می شود، افزود: ۱۰ پروژه هوشمند سازی شبکه توزیع نیز با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان طی این ایام به بهره برداری خواهد رسید که البته بخشی از آنها در دو الی سه روز اول هفته دولت به خصوص در شاهرود و سمنان افتتاح شده است.

تامین برق نهضت ملی مسکن

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه هفت پروژه تامین برق متقاضیان نهضت مسکن ملی با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های قابل افتتاح طی هفته دولت در استان محسوب می شود، گفت: عملاً در پروژه های نهضت ملی مسکن هیچ گونه عقب ماندگی در زمینه تامین برق نداریم.

حسینی نژاد با بیان اینکه شش پروژه احداث روشنایی معابر شهری با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دیگر طرح قابل افتتاح طی هفته دولت در استان سمنان است، بیان کرد: تقویت تاسیسات الکترونیکی خطوط توزیع با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های قابل بهره برداری طی هفته دولت در مجموعه توزیع برق استان سمنان است.

۱۰ پروژه با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در زمینه توسعه و هوشمند سازی در شبکه برق استان سمنان افتتاح می شود

وی با بیان اینکه ۱۶پروژه اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق استان سمنان با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح های قابل افتتاح این شرکت در ایام هفته دولت است، افزود: این طرح با هدف بهبود برق رسانی به مشترکان انجام شده است.

اصلاح و بهینه سازی خطوط

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه اصلاح و بهینه سازی خطوط انتقال بیشترین میزان عملیات و حجم پروژه های شرکت توزیع برق استان را به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: سیستم برق رسانی استان اشباع شده و لذا توسعه جدیدی را ملاحظه نخواهیم کرد در نتیجه بیشترین تمرکز ما بر روی اصلاح، بهینه سازی و به روز کردن تجهیزات و امکانات است.

حسینی نژاد با بیان اینکه ۱۰ پروژه با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در زمینه توسعه و هوشمند سازی در شبکه برق استان سمنان طی هفته دولت افتتاح می شود، گفت: احداث ساختمان شبکه توزیع برق کالپوش با هدف ارتقای خدمت رسانی به مردم با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دیگر طرح آماده افتتاح هفته دولت است.

وی با بیان اینکه وضعیت شبکه توزیع برق در استان سمنان به لحاظ عملکرد و بهینه سازی، وضعیت مناسبی است، گفت: هوشمند سازی و کنترل خط انتقال برق استان سمنان یکی از مهمترین اولویت های ما در یکسال اخیر بوده است.

کد خبر: ۳۰۱٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha