۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
بازار NFT مجیک ایدن راه‌اندازی و ایردراپ توکن ME را تایید کرد

بازار NFT مجیک ایدن راه‌اندازی و ایردراپ توکن ME را تایید کرد

بازار NFT مجیک ایدن (Magic Eden) در روزهای قبل اعلام کرد که قصد دارد توکن بومی خود را با نماد ME راه‌اندازی کند. حال معامله‌گران بی‌صبرانه منتظر ایردراپ توکن آن هستند.

به گزارش بازار، بازار NFT مجیک ایدن ابتدا قصد دارد توکن خود را با نماد NFT راه‌اندازی کند. با این حال این پلتفرم در روزهای قبل اعلام کرد که تصمیمش عوض شده‌ و در تلاش است توکن ME را راه‌اندازی کند.

توسعه‌دهندگان این بازار خاطرنشان کردند که مجیک ایدن خیلی سریع توانست به یکی از بهترین بازارهای NFT صنعت کریپتو تبدیل شود و در جایگاه مهمی قرار بگیرد. طبق گفته‌های آن‌ها با افزایش تقاضای NFTهای اردینالز در شبکه بیت کوین این جایگاه تقویت هم شد.

یک نکته دیگر این بود مجیک ایدن وارد سایر بخش‌ها هم شده است. شایان ذکر است که پلتفرم مذکور برای مثال کیف پول کراس چین خود را راه‌اندازی کرده است. در نتیجه با گسترش جاه‌طلبی‌های مجیک ایدن، توسعه‌دهندگان آن تصمیم گرفتن به برندی که در ۳ سال گذشته راه‌اندازی و مشهور کرده‌اند؛ پایبند بمانند.

جزئیات مربوط به زمان راه‌اندازی توکن ME و نحوه توزیع آن هنوز مشخص نشده‌ است. بعضی از معامله‌گران باور دارند سرمایه‌گذارانی که امتیازات مجیک ایدن (به اسم Diamond) را کسب کرده‌اند، در این ایردراپ واجد شرایط می‌شوند. علاوه بر این ایردراپ‌ مذکور احتمالاً فقط از طریق کیف پول مجیک این قابل کلیم کردن یا برداشت خواهد بود.

کد خبر: ۳۰۱٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha