۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
۷۹ پروژه تعاون روستایی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۷۹ پروژه تعاون روستایی در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: به مناسبت هفته دولت امسال، ۷۹ پروژه تعاون روستایی در سطح کشور با اعتبار ۱۴۳میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش بازار،‌ منوچهر توسلی اظهار کرد: ارزش سرمایه‌گذاری در ۲۳ پروژه قابل افتتاح در هفته دولت توسط بیش از یک میلیارد تومان به ازای هر طرح است.

وی ادامه داد: در مجموع ۷۹ پروژه در هفته دولت توسط سازمان تعاون روستایی و با همت شبکه تعاونی‌های تحت پوشش در سطح کشور مورد بهره برداری قرار می گیرد که افتتاح انبارهای فنی و مکانیزه، آزمایشگاه و خط تولید خوراک دام از اهم پروژه‌های هفته دولت این سازمان خواهد بود.

توسلی گفت: گسترش زیر ساخت‌های بخش کشاورزی یکی از برنامه‌های سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سطح کشور است که از مصادیق عملیاتی شدن این هدف رشد سالیانه واحدهای فرآوری محصولات کشاورزی و انبارهای فنی و مکانیزه توسط شبکه تعاونی‌های تحت نظارت با راهبری این سازمان در سطح کشور بوده است.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران افزود: در صورت تامین مالی و اختصاص تسهیلات به تعاونی‌ها که روستاییان سهامداران اصلی آنها هستند بر اساس سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی این سازمان می‌تواند در تحقق سند ملی توسعه تعاون و همچنین توسعه روستایی نقشی اثرگذار ایفا کند.

کد خبر: ۳۰۱٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha