۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
۲۰ طرح راهداری زنجان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان :

۲۰ طرح راهداری زنجان در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

زنجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۲۰ طرح با مجموع بیش از سه هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، اصغر اسماعیلی گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۲۰ طرح با مجموع بیش از سه هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

وی ابراز داشت: بر این اساس ۶ طرح در حوزه معاونت راهداری با ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۱۰۵ نفر افتتاح می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان،گفت: در این هفته، روکش آسفالت مسیرهای روستایی امام‌کندی - طهماسب‌آباد در شهرستان خدابنده با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۱۵ نفر و مسیر اغلبیک‌ علیا در شهرستان ایجرود با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۱۵ نفر به بهره برداری می رسد.

اسماعیلی ادامه داد: روکش آسفالت مسیر روستایی میرجان-کزبر- امین‌آباد در شهرستان زنجان و بخش زنجانرود با ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۲۵ نفر از دیگر طرح های افتتاحی در این هفته است.

وی اظهار داشت: همچنین در این هفته، روکش آسفالت مسیرهای روستایی شویر- سوکهریز در شهرستان ابهر با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر و مسیر روستایی اسلام‌آباد- ویستان در شهرستان ابهر با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر به بهره برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطر نشان کرد: طبق برنامه روکش آسفالت مسیر روستایی قواق علیا و سفلی در شهرستان ماهنشان با ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر نیز در این هفته افتتاح می شود.

کد خبر: ۳۰۱٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha