۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
شبکه تون از بخش جدید «TON Society» رونمایی کرد

شبکه تون از بخش جدید «TON Society» رونمایی کرد

شبکه تون رسماً انجمن خود را با اسم TON Society راه‌اندازی کرد تا به غیرمتمرکزسازی اکوسیستمش کمک کند.

به گزارش بازار، مدیران سابق بنیاد TON رسماً انجمن TON را به اسم «TON Society» راه‌اندازی کردند تا به پیشبرد تمرکززدایی در شبکه آن کمک کنند. این انجمن به عنوان بخشی از بنیاد TON فعالیت می‌کند و تمام رویدادهای TON و کانال‌های رسمی خود را مدیریت خواهد کرد.

TON Society توسط جک بوث (Jack Booth)، مدیر سابق بازاریابی و اکین تونا (Ekin Tuna)، مدیر سابق رشد بنیاد TON هدایت می‌شود. بوث تاکید کرده است:

TON Society باید از بنیاد TON جدا می‌شد تا به سخنگوی جامعه TON تبدیل شود. بسیاری از جوامع غیرمتمرکز ادعا می‌کنند که صدای جامعه خودشان هستند، اما هیچ کاری برای سازماندهی صحیح آن و یافتن اجماع واقعی انجام نمی‌دهند.

رویکرد جامعه TON Society

انجمن TON به عنوان یک ابتکار مردمی در رویدادهای جهانی در آسیا و اروپا ایجاد شد و اکنون هدف آن تشویق کاربران و اعضای جامعه شبکه تون است. برای انجام این کار، TON Society به اعضای شرکت‌کننده در رویدادها و چالش‌های مختلف با یک نشان آنچین پاداش می‌دهد.

نشان‌های آنچین در نهایت به ایجاد «شهرت آنچین» و توسعه ID اعضای TON کمک خواهد کرد. سیستم ID مذکور به اعضای جامعه تون اجازه می‌دهد تا با توجه به شهرت و فعالیت خود در حاکمیت آن فعالیت کنند. علاوه بر این آن‌ها می‌توانند از پروژه‌های TON برای تعامل با کاربران و ترویج «مشارکت عمیق‌تر جامعه» حمایت کنند.

بوث اظهار داشت که سیستم ID مذکور در کل جامعه TON ادغام می‌شود و اهداف مختلفی مثل تایید عضویت، فرصت‌ حضور در رویدادهای مختلف و دسترسی به هکاتون‌ها را به صاحبانش می‌دهد. او سپس تاکید کرد:

این ID باعث می‌شود کاربران بتوانند در برخی از فعالیت‌ها و ماموریت‌های آنلاین که با شرکا اجرا می‌شود، شرکت کنند. آن‌ها می‌توانند برای مثال مطالب کانال‌های شبکه‌های را منتشر کنند و در ایردراپ پروژه‌های مربوط به شبکه تون واجد شرایط شوند.

صندوق ۴۰ میلیون دلاری TON Ventures

اعضای ارشد سابق بنیاد TON یک صندوق ۴۰ میلیون دلاری را از طریق یک شرکت خطرپذیر جدید به اسم TON Ventures راه‌اندازی کردند.

هدف این صندوق حمایت از ساخت پروژه‌های کریپتویی در اکوسیستم TON است. آن‌ها قصد دارند به توسعه‌دهندگان مختلف کمک کنند تا نوآوری پروژه‌های کریپتویی در شبکه TON تقویت شود. علاوه بر این پروژه‌های منتخب می‌توانند از منابع و تجربه گسترده توسعه‌دهندگان شبکه تون استفاده کنند.

شایان ذکر است که قیمت تون کوین ⮝ TON: $۶.۷۱۰۷ در حال حاضر در محدوده ۶.۷ دلار قرار دارد و در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲ درصد رشد کرده است.

نمودار قیمت تون کوین

کد خبر: ۳۰۱٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha