۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴
بهره‌برداری شبکه گاز و ایستگاه TBS شهرک صنعتی شاهرود | ۲ کارخانه افتتاح شد
به مناسبت هفته دولت رقم خورد؛

بهره‌برداری شبکه گاز و ایستگاه TBS شهرک صنعتی شاهرود | ۲ کارخانه افتتاح شد

شاهرود- جلالی فرماندار شاهرود از بهره‌برداری شبکه گاز و ایستگاه TBS شهرک صنعتی شاهرود به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان خبر داد.

ابوطالب جلالی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه شبکه گاز و ایستگاه TBS شهرک صنعتی شاهرود امروز شنبه با حضور استاندار سمنان و مقارن با افتتاح متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان شاهرود، به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این پروژه ها تغدیه گاز، شبکه گاز، ایستگاه TBS و حفاظت کاتدی را شامل می شود و برای ایجاد آن ۲۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است، افزود: طبق اعلام شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان عملیات اجرایی این پروژه‌ها بهمن ۱۴۰۱ آغاز و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

فرماندار شاهرود همچنین از افتتاح دو واحد تولیدی با اعتبار ۳۳۳ میلیارد ریال در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و گفت: کارخانه تولیدی فاطمی در زیربنایی به مساحت بیش از دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۱۴۱ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شاهرود به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این واحد ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰ هزار عدد انواع البسه را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۲۰ نفر فراهم شده است، اضافه کرد: شرکت تولیدی اکو تجارت عرفان در زیربنایی به مساحت حدود ۳ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۱۹۲ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شاهرود از امروز رسماً فعالیت می‌کند.

فرماندار شاهرود گفت: این واحد ظرفیت بازیافت ضایعات و خرده‌های غیرفلزی سالانه بیش از یک هزار تن را دارد و با راه اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۱۰ نفر فراهم شده است.

کد خبر: ۳۰۱٬۰۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha