۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷
۱۹ طرح صنعتی فارس آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری

۱۹ طرح صنعتی فارس آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد: بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹ طرح صنعتی در هفته دولت انجام می‌شود.

به گزارش بازار، حمیدرضا ایزدی شنبه درباره جزئیات طرح‌های افتتاحی گفت: حجم سرمایه‌گذاری انجام شده طرح های صنعتی ۱۳هزار و ۸۲۱ میلیارد تومان با اشتغال یک هزار و ۵۷۹ نفر است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس افزود: فعالیت و تولید این طرح‌ها در زمینه برش انواع سنگ تزئینی با ظرفیت ۶ هزار تن، انواع صفحه و ورق از کامپوزیت ظرفیت سالیانه ۱۸ هزارتن، صفحات گچی ظرفیت ۶میلیون متر مربع درسال، انواع طناب و ریسمان از الیاف مصنوعی و پلیمری یک هزار و ۵۰ تن، شیشه سیکوریت ۳ هزارتن، پارچه‌های کوت شده بامواد پلیمری با رزین‌ها با ظرفیت سه هزار و ۵۰۰ تن است.

طرح با تولید نوار آبیاری لوله و اتصالات با ظرفیت ۵هزارتن، جعبه کارتن ظرفیت ۲۰ هزارتن، لوازم بهداشتی و ساختمانی با ظرفیت ۲۱ هزار قطعه، تولید سنگ نما با ظرفیت۸۰ هزارمتر مربع، کلنگ‌زنی تولید و بسته‌بندی و انواع نوشیدنی و قهوه فوری با یک هزار و ۷۰۰ تن، کلنگ‌زنی تولید قیر با ظرفیت ۲۰۰ هزارتن، کلنگ زنی آب معدنی با ظرفیت ۸۲ هزارتن، تولید کامپاند و گرانول‌های پلیمری با ظرفیت ۶هزار و ۶۰۰ تن ، فوم سقفی و دیواری با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ تن از دیگر طرح‌ها به گفته او در هفته دولت است.

ایزدی اضافه کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در شهرستان‌های نی ریز، خرم بید، شیراز، زرقان، سپیدان، آباده، استهبان (ایج)، صفاشهر، جهرم، قیر و کارزین و لارستان فعالیت می کنند.

مدیرکل صمت فارس گفت:در این هفته ۱۶ واحد افتتاح و ۳ طرح کلنگ زنی خواهد شد و این طرح‌ها با هدف تحقق شعار سال، توسعه فعالیت‌های اقتصادی، تکمیل زنجیره تولید و تأمین به بهره‌برداری می‌رسند.

کد خبر: ۳۰۱٬۰۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha