۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
حداکثر افزایش اجاره بها نسبت به سال قبل در شهر زنجان ۲۳ درصد است
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

حداکثر افزایش اجاره بها نسبت به سال قبل در شهر زنجان ۲۳ درصد است

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با اشاره به حداکثر افزایش اجاره بها مسکن ،گفت: اتاق اصناف استان زنجان می بایست حداکثر افزایش اجاره بهاء ۲۳ درصدی را به مشاوران املاک ابلاغ و اطلاع رسانی کند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان با اشاره به حداکثر افزایش سقف اجاره‌بهاء مسکن، گفت: با توجه به قانون جهش تولید مسکن و در راستای اجرای ماده« ۷ قانون ساماندهی بازار زمین،مسکن و اجاره بها» و به استناد جلسه شورای عالی مسکن درصد حداکثر افزایش اجاره بهاء و قرض الحسنه، از تیرماه سال ۱۴۰۳ تا پایان سالجاری در شهر زنجان ۲۳ درصد تعیین شده است.

وی با بیان اینکه اتاق اصناف استان زنجان در اجرای این ماده قانونی همکاری لازم را مد نظر قرار دهد، اظهار کرد: اتاق اصناف استان زنجان نسبت به آگاهی و رعایت این قانون توسط مشاورین املاک سطح شهر زنجان،مصوبه را به اتحادیه مشاورین املاک ابلاغ کرده و نتیجه را به دستگاه های نظارتی استان گزارش دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: با ابلاغ حداکثر افزایش اجاره بهای مسکن از سوی وزارت راه و شهرسازی، امیدواریم که مالکان و مشاوران املاک این سقف اجاره بهای ۲۳درصدی را رعایت کنند تا بازار مسکن به آرامش بیشتری برسد.

کد خبر: ۳۰۰٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha