۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰
بکارگیری مدیران جناحی در پست های تخصصی| کشاورزی گلستان نادیده گرفته شد
محقق کشاورزی:

بکارگیری مدیران جناحی در پست های تخصصی| کشاورزی گلستان نادیده گرفته شد

گرگان- محقق کشاورزی گفت: مشکل اینجاست که از مدیران کوتوله و ترسو وابسته به جناح در استان استفاده می کنیم، اگر بتوانیم این مشکل را حل کنیم می توانیم به موفقیت های خوبی در این حوزه دست یابیم. 

به گزارش خبرنگار بازار، محمد تقی مبشری ظهر پنجشنبه در پنجمین جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی گرگان با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیرکل جهاد کشاورزی گلستان اظهار کرد: متاسفانه با جزیی بینی نمی توانیم به دنبال حل مشکلات باشیم، دام و طیور جدای از زراعت نیست و در این حوزه مسائل باید به صورت کلی دیده شود.

محقق کشاورزی با بیان اینکه مدیر کل جهاد کشاورزی گلستان مباحث کشاورزی را به خوبی ندیده است، تاکید کرد: مگر می توان در یک استان دام را توسعه داد اما مباحث مربوط به زراعت که وصل به این صنعت است دیده نشود؟

وی ادامه داد: متاسفانه در چند سال اخیر از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان استفاده نشده و آنها در حوزه برنامه ریزی و تصمیم گیری ها جایگاهی نداشتند، در این چند سال به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشتیم.

مبشری با بیان اینکه افزایش تولید گندم سال جاری در استان نتیجه بارش های خوبی بود که داشتیم، گفت: با افزایش ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی باید از همه ظرفیت آب، خاک و اقلیم در کنار هم برای توسعه بخش کشاورزی استفاده کنیم.

وی با مطرح کردن این سوال که گلستان ۹ اقلیم جهان را در خود جای داده، چرا نمی توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم؟ بیان کرد: مشکل اینجاست که از مدیران ترسو و وابسته به جناح در استان استفاده می کنیم، اگر بتوانیم این مشکل را حل کنیم می توانیم به موفقیت های خوبی در این حوزه دست یابیم.

کد خبر: ۳۰۰٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha