۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به وزیر جدید صمت

پیام تبریک مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به وزیر جدید صمت

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پیامی، اعتماد قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سیدمحمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت چهاردهم را تبریک گفت.

به گزارش بازار به نقل از سایپانیوز، متن پیام جواد توسلی‌مهر، ‌مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به شرح ذیل است:

جناب آقای مهندس سید محمد اتابک

وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت

با عرض سلام و تحیات

احتراماً انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک عرض می‌نمایم و رجای واثق دارم در سایۀ تجارب ارزشمند، دانش سرشار و مدیریت تأثیرگذار آن جناب، شاهد تحقق اهداف و برنامه‌های بلند مدت وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین تحول و جهش در حوزه صنعت خودرو باشیم.

اینجانب به نمایندگی از  طرف همکارانم در گروه خودروسازی سایپا به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت کشور، ضمن قدردانی از ریاست محترم جمهور در انتخاب گزینه‌ای از بدنه صنعت و معدن کشور و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی که به توانمندی جنابعالی برای سکانداری وزارت صنعت معدن و تجارت رأی اعتماد دادند، از درگاه خداوند متعال برای شما و همکارانتان توفیق روزافزون همراه با سلامتی خواستارم.

بدون شک در سایه مدیریت مدبرانه جنابعالی، همراهی شخص رییس جمهور محترم، همدلی و حمایت اعضای دولت چهاردهم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در وضعیت صنعت کشور خصوصاً صنعت مهم و استراتژیک خودرو گشایش ایجاد خواهد شد به نحوی که بتوانیم تداوم فعالیت‌ها را با افزایش تولید هم‌سو با برنامه هفتم توسعه و شعار سال پیگیری کنیم.

جواد توسلی‌مهر

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا

کد خبر: ۳۰۰٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha