۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
تشکل های تخصصی نظارت بیشتری روی صادرات سنگ داشته باشند
رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان:

تشکل های تخصصی نظارت بیشتری روی صادرات سنگ داشته باشند

گرگان- بهرامی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان گفت: انجمن سنگ و کمیسیون های مختلف در این حوزه باید بیش از این نظارت داشته باشند تا محصولات صادراتی کیفی باشند.

رمضان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نمایشگاه سنگ مشهد عالی ارزیابی می شود اما انتظار بر این بود که بهتر از این برگزار می شد و مخاطبان تخصصی سایر نقاط کشور و طرف های خارجی می توانستند استفاده مفید تری از این فضا داشته باشند.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان افزود: باید بهره برداری بیشتری از این نمایشگاه تخصصی که می تواند بازار هدف خوبی در آسیای میانه و سایر شهرهای ایران داشته باشد، شود.

وی گفت: تکنولوژی، فناوری و محصولاتی که در این نمایشگاه وجود داشت چهره خوبی را بر جای گذاشت و بزرگان صنعت سنگ هم در آن حضور داشتند، همچنین فضای گفتمان در بخش های مختلف سنگ، طرح جدیدی را به وجود آورده بود.

بهرامی تصریح کرد: در سومین نمایشگاه بین المللی سنگ مشهد میزبان یک هیات شناسنامه دار و قوی از کشور ترکمنستان بودیم که این موضوع انگیزه ای است تا سال آینده نمایشگاهی تخصصی تر با مخاطبان خارجی بیشتری برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه انجمن سنگ در این رویداد زحمات زیادی را متقبل شد، افزود: اکنون باید پیگیر این موضوع باشیم که ببینیم برگزاری این قبیل نمایشگاه ها چه اندازه با نیازهای ترکمنستان همخوانی دارد.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکمنستان بیان کرد: مهمانان خارجی و سرکنسول ترکمنستان در غرفه اتاق بازرگانی ایران و ترکمنستان حضور پیدا کردند و مسائل و خواسته های این کشور عنوان شد.

وی گفت: علی رغم کیفیت بالای سنگ در کشور ما اما برخی افراد کیفیت را فدای موارد دیگر می کنند و چنانچه این شاخص که نشان‌دهنده نمای ساختمان است پایین باشد سبب تبلیغات منفی می شود.

بهرامی عنوان کرد: انجمن سنگ و کمیسیون های مختلف در این حوزه باید بیش از این نظارت داشته باشند تا همین سنگ های با کیفیت که در نمایشگاه ارائه شده را به عنوان سنگ های شناسنامه دار در کشور ترکمنستان رونق داد نه جنس های متوسط رو به پایین؛

کد خبر: ۳۰۰٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha