۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
بکارگیری ابزارهای نوین ساخت و ساز در نهضت ملی مسکن| تأسیس مرکز نوآوری در هلدینگ ثمسکن
مدیر عامل بانک مسکن اعلام کرد

بکارگیری ابزارهای نوین ساخت و ساز در نهضت ملی مسکن| تأسیس مرکز نوآوری در هلدینگ ثمسکن

حسینی، مدیر عامل بانک مسکن تسریع در ساخت پروژه های ساختمانی و تحویل به موقع آنها به متقاضیان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مرکز نوآوری و پژوهش برای بررسی آخرین فناوری روز دنیا در ثمسکن ایجاد می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: سید عباس حسینی در نشست فصلی مدیران عامل شرکت های زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری مسکن گفت: رویکرد بانک مسکن، استفاده از به روزترین فناوری ها و توجه به الگوی معماری ایرانی-اسلامی در ساخت و سازها است و این رویکرد در راستای تمدن سازی و شهرسازی مدرن با لحاظ معماری اصیل بومی و داخلی است.

وی ادامه داد: گروه سرمایه گذاری مسکن (ثمسکن) نیز به عنوان شرکت زیرمجموعه بانک مسکن می تواند با بکارگیری فناوری های نوین در ساخت و ساز، بازوی حمایتی بانک مسکن در مسیر حرکت به سمت تمدن سازی ایرانی- اسلامی در معماری باشد.

بکارگیری ابزارهای نوین ساخت و ساز می تواند بیش از گذشته به بانک در اجرای نهضت ملی مسکن کمک کند

حسینی با اشاره به اینکه بانک مسکن، پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک وظیفه شرعی برای خود تعریف کرد و گفت: قطعاً بکارگیری ابزارهای نوین ساخت و ساز می تواند بیش از گذشته به بانک در اجرای نهضت ملی مسکن کمک کند.

علاوه بر استفاده از فناوری های روز در ساخت و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن، تأمین مالی و اتخاذ روش هایی برای تسهیلات به این بخش به خصوص در قالب افزایش سرمایه بانک می تواند در ایفای هرچه مطلوب تر این تکلیف موثر واقع شود

مدیرعامل بانک مسکن افزود: علاوه بر استفاده از فناوری های روز در ساخت و تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن، تأمین مالی و اتخاذ روش هایی برای تسهیلات به این بخش به خصوص در قالب افزایش سرمایه بانک می تواند در ایفای هرچه مطلوب تر این تکلیف موثر واقع شود. بر این اساس حمایت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به ویژه اعضای کمیسیون عمران در جهت تصویب و تخصیص کامل این افزایش سرمایه، قابل تقدیر است.

شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بزرگترین شرکت جامع ساخت و ساز باید در به کارگیری این فناوری ها پیشتاز باشد

وی با تاکید بر اهمیت استفاده از فناوری‌های روزآمد در ساخت و ساز در کنار اجرای معماری اصیل ایرانی گفت: شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن به عنوان بزرگترین شرکت جامع ساخت و ساز باید در به کارگیری این فناوری ها پیشتاز باشد و از این رو لازم است که مرکز نوآوری و پژوهش را به منظور بررسی آخرین فناوری ها در این حوزه و نحوه بکارگیری آنها تأسیس کند.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به لزوم تسریع در ساخت و تکمیل پروژه های ساختمانی و تحویل به موقع آنها به متقاضیان افزود: شرکت جامع ثمسکن باید بر روند اجرای پروژه ها نظارت داشته باشد و موانع احتمالی را برطرف کند تا روند تکمیل پروژه ها تسریع شده و مدت زمان ساخت آن ها نیز کاهش یابد.

وی با تاکید بر لزوم کامل اجرای قوانین و مقررات و دستورالعمل های مورد استفاده در حوزه انجام فعالیت های ثمسکن گفت: در تمامی تعهدات و قراردادهای شرکت باید منافع مردم در نظر گرفته شود و ثمسکن باید فراتر از تعهدات خود رفتار کند.

حسینی خاطر نشان کرد: برای تسریع در عمل به تعهدات، ثمسکن می تواند با تهیه دستورالعمل سرمایه گذاری ها که در طی آن ، شاخص های مورد نظر در گزارشات بررسی توجیهی فنی و مالی و اقتصادی را نیز تعریف و تعیین شده است به صورت کارشناسی و دقیق به بررسی پیشنهادهای سرمایه گذاری پرداخته و در حداقل زمان به تصمیم گیری مناسب برسد.

کد خبر: ۳۰۰٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha