۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶
تسهیلگری در احداث پردیس فناوری مورد توجه قرار گیرد
استاندار زنجان:

تسهیلگری در احداث پردیس فناوری مورد توجه قرار گیرد

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه تسهیلگری در احداث پردیس فناوری مورد توجه قرار گیرد، گفت: بیش از ۱.۵سال است که پیگیر تامین زمین و تاسیس شهرک صنعتی پردیس فناوری هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان به احداث شهرک صنعتی پردیس فناوری اشاره کرد و گفت: فرزندان این استان نیاز به فضاهای کار دارند.

وی برلزوم ضرورت همگرایی دستگاه‌های اجرایی برای تحقق اهداف مهم و بالادستی در خصوص توسعه استان تاکید کرد وبیان داشت: با این فرمان چه در استان و چه در کشور، مشکل ایجاد می شود.

استاندار زنحان،گفت: مجموعه ای از دستگاه ها اجرایی در استان زنجان هر کدام هدف خودشان را دارند و دنبال تحقق حداکثری هدف خود هستند، در حالی که باید دستگاه‌ها به هدف های بالادستی متعهد باشند.

افشارچی، با بیان اینکه اگر نسبت به توسعه استان زنجان رویکرد همگرا نداشته باشیم، نمی توانیم کاری از پیش ببریم،تاکید کرد: تسهیلگری در احداث پردیس فناوری مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱.۵سال است پیگیر تامین زمین و تاسیس شهرک صنعتی پردیس فناوری هستیم،بیان داشت: باید از هر گونه مانع تراشی خود داری شود.

استاندار زنجان،گفت: صنایع خلاق در کشورهای توسعه یافته هم در درون شهرها فعال هستند، چرا که آلایندگی ندارندبنابراین برای احداث شهرک پردیس فناوری در زمین ۲۰۰ هکتاری الحاق شده به شهرک صنعتی اشراق، اما و اگرمطرح می کنند.

کد خبر: ۳۰۰٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha