۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
۱۱۰ واحدی تولیدی راکد زنجان در ۲ سال گذشته احیا شد
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان؛

۱۱۰ واحدی تولیدی راکد زنجان در ۲ سال گذشته احیا شد

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه استان در حوزه احیای واحدهای تولیدی راکد جزو استان‌های برتر کشور قرار گرفته است، گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۱۰ واحد تولیدی، صنعتی و معدنی راکد استان به چرخه فعالیت بازگشت.

به گزارش بازار، حسین محمدی روز چهارشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزود: سیاست جذب سرمایه گذاری و تحقق رشد اقتصادی در استان با ۲ رویکرد جذب سرمایه گذاری جدید و ارتقای بهره وری واحدهای تولیدی دنبال می شود که در بخش ارتقای بهره وری، احیای واحدهای راکد و سرمایه گذاری های معطل مانده، مدنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امسال از ۳۰ واحد تولیدی که به دلیل مشکلات مختلف تحت تملک شبکه بانکی قرار گرفته بودند، ۱۹ واحد احیا شده و به چرخه تولید بازگشته است.

محمدی افزود: امیدواریم امسال همه واحدهای باقیمانده تحت تملک بانک ها را به چرخه فعالیت برگردانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: امسال با توجه به ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ سال گذشته و نیز اختصاص تسهیلات جز ۲ بند ب تبصره ۲ قانون بودجه، زمینه مناسبی برای حمایت از تولید فراهم شده است.

محمدی گفت: در مجموع از محل این منابع، ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای بخش مختلف در نظر گرفته شده و قرار است ۴۰ درصد این رقم برای احیای واحدهای راکد اختصاص یابد.

استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد.

کد خبر: ۳۰۰٬۷۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha