۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۵
۳۷۰۰ میلیارد تومان طرح اقتصادی در استان سمنان افتتاح می شود
طی هفته دولت؛

۳۷۰۰ میلیارد تومان طرح اقتصادی در استان سمنان افتتاح می شود

سمنان- صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: سه هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری در این استان طی ایام هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرضا صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه طی هفته دولت سال جاری ۷۲ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری در استان سمنان افتتاح می شود، تاکید کرد: سه هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان برای این طرح ها سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۲۱۲ فرصت شغلی با افتتاح این طرح های اقتصادی در استان سمنان ایجاد می شود، افزود: عمده طرح های قابل افتتاح اقتصادی استان طی هفته دولت توسط بخش خصوصی اجرایی و در زمینه های تولیدی مختلف خواهد بود.

شهرستان سمنان و شاهرود

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه مجموعاً در شهرستان سمنان ۸۷ پروژه با اعتبار دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت سال جاری به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: ده پروژه با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از این بین، اقتصادی و سرمایه گذاری است و مابقی عمرانی؛

صادقی با بیان اینکه ۲۱ پروژه اقتصادی با اعتبار ۴۹۲ میلیارد تومان در شاهرود طی هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید، تاکید کرد: از ۱۵۳ پروژه قابل افتتاح در این شهرستان طی هفته دولت ۱۳۲ طرح همرانی و ۲۱ پروژه اقتصادی است همچنین با افتتاح این طرح ها در شاهرود ۳۵۲ شغل نیز ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دامغان ۱۲۱ طرح با اعتبار ۲۳۸ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که ۱۱۳ طرح عمرانی و هشت طرح اقتصادی است، تاکید کرد: اعتبارات طرح های اقتصادی این شهرستان ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است در گرمسار نیز ۱۴ پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری با اعتبار ۹۶۵ مییارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

افتتاح طرح ها در مهدیشهر

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه پنج طرح اقتصادی در مهدیشهر با اعتبار ۴۱۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: در گرمسار ۷۵ طرح طی هفته دولت افتتاح می شود که ۱۴ طرح اقتصادی هستند و در مهدیشهر نیز شاهد افتتاح ۷۰ طرح هستیم که پنج پروژه از این تعداد اقتصادی و سرمایه گذاری است.

صادقی با بیان اینکه مجموع اعتبارات کل طرح های افتتاح شده اعم از اقتصادی و عمرانی در شاهرود ۸۳۳ میلیارد تومان، در دامغان ۲۲۳ میلیارد تومان در گرمسار یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان و در مهدیشهر ۵۵۳ میلیارد تومان برآورد شده است، تاکید کرد: در سرخه نیز ۴۴ طرح با اعتبار ۳۹۹ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه از این میزان طرح شش طرح با اعتبار ۱۴۷میلیارد تومان در بخش اقتصادی است، افزود: در سرخه ۳۸ طرح با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان نیز در بخش عمرانی افتتاح خواهد شد.

اشتغال طرح ها

معاون اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه در آرادان شاهد افتتاح ۳۷ پروژه با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان خواهیم بود که از این بین چهار پروژه با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان اقتصادی و سرمایه گذاری است، ادامه داد: در میامی نیز چهار پروژه اقتصادی با اعتبار ۹۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان طی هفته دولت افتتاح می شود.

صادقی با بیان اینکه کل طرح های قابل افتتاح در میامی ۱۵۶ طرح با اعتبار ۳۰۹ میلیارد تومان است، ابراز کرد: چهار پروژه عمرانی نیز در هفته دولت در سراسر استان سمنان با اعتبار حدوداً ۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد که متعلق به شهرستان خاصی نیست.

وی افزود: در مجموع در سراسر استان سمنان طی هفته دولت سال جاری ۷۴۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید همچنین این طرح ها برای دو هزار ۲۱۲ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.

کد خبر: ۳۰۰٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha