۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
بایننس کوین ۷۲۵ دلاری نزدیک است؟| فروشندگان فعلا دست نگه دارند؟
تحلیل تکنیکال BNB

بایننس کوین ۷۲۵ دلاری نزدیک است؟| فروشندگان فعلا دست نگه دارند؟

قیمت توکن BNB در حال حاضر در محدوده ۵۷۰ دلار قرار دارد و با توجه به تجزیه و تحلیل ها بنظر میرسد قیمت با حفظ حمایت، آماده حمله به سمت اهداف بالاتری میباشد.

هادی بهرامی؛ بازار: بایننس کوین توکن بومی صرافی بایننس، اکوسیستم و شبکه بایننس و همچنین بازوی سرمایه گذاری (VC) بایننس محسوب میشود. این رمزارز محبوب و شناخته شده با ارزش بازار ۸۳ میلیارد دلار و حجم معاملات ۲ میلیارد دلار در جایگاه چهارم فهرست سایت کوین مارکت کپ (CMC) قرار دارد که مبلغ ۴.۳ میلیارد دلار را در اکوسیستم خود قفل کرده است. قیمت توکن BNB در محدوده ۵۷۰ دلار قرار دارد که طی یک هفته اخیر به میزان ۱۳ درصد رشد داشته و ریزش ۲۳ درصدی را جبران نموده است.

در حال حاضر قیمت رمزارز بایننس کوین مقاومت داینامیک خود را شکسته و بر روی آن قرار دارد. عبور از سقف ۶۱۰ دلاری به منزله عبور از ابر کومو و مقاومت استاتیک مینور میباشد که در این صورت میتوان به صعود قیمت تا اهداف ۷۲۵ و ۸۰۳ دلار امیدوار بود. محدوده ۷۲۵ دلار یک مقاومت استاتیک ماژور قوی به حساب می آید که در صورت شکست آن، اهداف بالاتری در دسترس خواهند بود؛ در غیر اینصورت، اگر قیمت، حمایت ۵۰۳ دلاری خود را از دست بدهد، حمایت ۳۹۰ دلار را جهت چرخش روند و افزایش تقاضا مد نظر خواهیم داشت.

بایننس کوین ۷۲۵ دلاری نزدیک است؟| فروشندگان فعلا دست نگه دارند؟


کد خبر: ۳۰۰٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha