۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
احکام دقیقه نود افقهی برای ماندن یا رفتن؟
انتساب ۵ مدیر جدید در تاپیکو

احکام دقیقه نود افقهی برای ماندن یا رفتن؟

بابک افقهی مدیرعامل تاپیکو از هلدینگ های تابعه شستا، همزمان با نزدیک شدن به خداحافظی خود از این مجموعه، طی احکامی جداگانه ۵ مدیر در ۵ سمت جدید منصوب کرد.

بازار؛ گر. ه آب و انرژی: بابک افقهی مدیرعامل هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی تامین از هلدینگ های تابعه شستا، همزمان با نزدیک شدن به خداحافظی از تاپیکو، طی احکامی جداگانه ۵ مدیر در ۵ سمت جدید منصوب کرد.

با وجود اینکه از حدود دو ماه پیش مسعود پزشکیان هر گونه عزل و نصب در پایان دولت را ممنوع اعلام کرده بود مدیرعامل تاپیکو مصطفی رضائی انصاری را به سمت مدیر توسعه فناوری ارتقا بهره‌وری و دانش بنیان منصوب کرده است.

او همچنین کاظم بنی‌ فاطمه را به سمت مدیر مولدسازی داریی ها و زهرا رزمیان مقدم (برادرزاده نماینده مجلس) را به سمت سرپرست مدیریت بودجه منصوب کرده است.

مهدی علی‌نیا از دیگر منصوبه های دقیقه ۹۰ افقهی بوده است که مدیریت راهبردی نظارت بر امور H.S.E و انرژی شرکت‌ها را بر عهده گرفته است. او همچنین محمد خداکرمی را به سمت مدیر کسب و کار، استانداردسازی و تنظیم مقررات منصوب کرده است. این احکام دقیقه نود در حالی صادر شدند که تازه امروز تکلیف وزرا روشن شده است!
لازم به ذکر است علی‌رغم تاکیدات کتبی و شفاهی رئیس جمهور منتخب برای جلوگیری از عزل و نصب‌های دقیقه نود اما همچنان افقهی با دهن‌کجی به دستورات رئیس جمهور مشغول کارشکنی و تخلف در صدور احکام است. جادارد نهادهای نظارتی در دولت منتخب و مدیر عامل شستا شخصا به موضوع ورود کنند و قبل از اینکه خسارت‌های بیشتری برای قشر بازنشسته و زحمت کش سازمان تامین اجتماعی بوجود فکری اساسی در این خصوص کنند.

کد خبر: ۳۰۰٬۵۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha