۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲
۷۸۳ طرح عمرانی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می شود
معاون عمرانی استاندار سمنان:

۷۸۳ طرح عمرانی در استان سمنان افتتاح یا کلنگ زنی می شود

سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: طی هفته دولت ۷۸۳ طرح عمرانی در سراسر استان با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد حمیدی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: طی هفته دولت ۷۸۳ طرح عمرانی در سراسر استان با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و یا افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۸ طرح از این بین، با اعتبار یک هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد، افزود: طی هفته دولت شاهد افتتاح ۶۷۵ طرح عمرانی با اعتبار دو هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در سمنان هشت طرح عمرانی با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان و در شاهرود ۱۴ طرح عمرانی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود، گفت: در دامغان ۱۶ طرح با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

حمیدی با بیان اینکه هفت طرح عمرانی نیز در سطح استان سمنان طی هفته دولت کلنگ زنی می شود که متعلق به استان خاصی نیست، گفت: برای این طرح ها ۲۰۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه در میامی ۱۶ طرح عمرانی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود، افزود: در گرمسار ۲۲ طرح با اعتبار ۱۹۴ میلیارد تومان و در مهدیشهر ۱۲ طرح با اعتبار ۷۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار سمنان از کلنگ زنی پنج طرح با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان در آرادان طی هفته دولت خبر داد و بیان کرد: در بخش افتتاح نیز در شهرستان سمنان ۷۷ طرح عمرانی با اعتبار ۵۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

حمیدی با بیان اینکه در شاهرود ۱۳۲ طرح با اعتبار ۳۶۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: در دامغان شاهد افتتاح ۱۱۳ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خواهیم بود همچنین در گرمسار ۶۱ طرح با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در مهدیشهر ۶۵ طرح عمرانی افتتاح می شود، افزود: برای این طرح های عمرانی ۱۳۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است همچنین در سرخه ۳۸ طرح با اعتبار ۲۵۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: در آرادان ۳۲ طرح عمرانی با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان، در میامی ۱۵۳ طرح عمرانی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد همچنین چهار طرح هم با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان به صورت استانی افتتاح خواهد شد که متعلق به شهرستان خاصی نیست.

حمیدی با بیان اینکه افتتاح طرح های عمرانی در هفته دولت در سراسر استان سمنان ۷۲ شغل را نیز ایجاد کرده است، گفت: سهم سمنان ۱۰، شاهرود ۲۱، دامغان هشت، گرمسار ۱۳، مهدیشهر پنج، سرخه شش، آرادان چهار و میامی چهار شغل بوده است.

کد خبر: ۳۰۰٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha