۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
۷۲ پروژه اقتصادی در استان سمنان افتتاح می‌شود | ایجاد ۲۲۰۰ فرصت شغلی
استاندار سمنان:

۷۲ پروژه اقتصادی در استان سمنان افتتاح می‌شود | ایجاد ۲۲۰۰ فرصت شغلی

سمنان- استاندار سمنان از افتتاح ۷۲ پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری با اعتبار سه هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان طی هفته دولت در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها به میزبانی استانداری سمنان، از افتتاح ۷۲ طرح اقتصادی و سرمایه گذاری در استان خبر داد و بیان کرد: سه هزار و ۷۲۱ میلیارد تومان سرمایه گذاری در این طرح ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در شهرستان سمنان ۱۰ طرح اقتصادی با اعتبار یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت: در شاهرود ۲۱ پروژه اقتصادی با اعتبار ۴۹۰ میلیارد تومان و در دامغان هشت طرح با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه در گرمسار شاهد افتتاح ۱۴ طرح اقتصادی با اعتبار ۹۶۵میلیارد تومان خواهیم بود، گفت: در مهدیشهر پنج طرح با اعتبار ۴۱۹ میلیارد تومان، در سرخه شش طرح با اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومان، در آرادان چهار طرح با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان و در میامی چهار طرح با اعتبار ۹ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسد.

هاشمی با بیان اینکه در هفته دولت سال جاری همچنین ۶۷۵ پروژه عمرانی نیز افتتاح می شود، گفت: برای این طرح ها دو هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است

وی با بیان اینکه در شهرستان سمنان ۷۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۵۷۵ میلیارد تومان و در شاهرود ۱۳۲ طرح با اعتبار ۳۴۰ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید، گفت: در دامغان شاهد افتتاح ۱۱۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۵۸ میلیارد تومان خواهیم بود.

استاندار سمنان با بیان اینکه در گرمسار ۶۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۰۰میلیارد تومان افتتاح می شود، گفت: در مهدیشهر ۶۵ طرح عمرانی با اعتبار ۱۳۳ میلیارد تومان، در سرخه ۳۸ طرح با اعتبار ۲۵۲ میلیارد تومان، در آرادان ۳۳ طرح با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان و در میامی ۱۵۳ طرح با اعتبار ۳۰۰میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

هاشمی همچنین گفت: افتتاح پروژه های اقتصادی سال جاری در سراسر استان سمنان دو هزار و ۲۱۲ شغل را نیز ایجاد کرده است همچنین در بخش طرح های عمرانی شاهد ایجاد ۷۲ شغل بودیم.

کد خبر: ۳۰۰٬۵۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha