۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳
پروژه غذاخوری و سینما ماشین تسلا مراحل پایانی ساخت را می‌گذراند

پروژه غذاخوری و سینما ماشین تسلا مراحل پایانی ساخت را می‌گذراند

شرکت تسلا در حال ساخت یک سالن غذاخوری و سینما ماشین در شهر لس آنجلس است. این مرکز در واقع یک ایستگاه برای شارژ خودروهای تسلا است.

به گزارش بازار، نام شرکت تسلا با ساخت خودروهای الکتریکی گره‌خورده اما این شرکت درحال ساخت یک سالن غذاخوری و سینما ماشین در شهر لس‌آنجلس است. این مرکز که در واقع ایستگاه شارژ برای خودروهای این شرکت نیز محسوب می‌شود، در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و ممکن است به‌زودی افتتاح شود.

به گزارش بیزینس اینسایدر، عکس‌هایی که اخیراً منتشر شده‌اند، آخرین پیشرفت پروژه ایلان ماسک را نشان می‌دهند. ماسک اولین‌ بار سال ۲۰۱۸ به ساخت همچین جایی اشاره کرد اما کار روی این ایده به‌صورت رسمی از سپتامبر گذشته آغاز شد. ساختمان فعلی در ۲ طبقه و با نمای فلزی براق ساخته شده است. «الکس اینگرام»، طراح سابق تسلا، نیز ویدئویی کوتاه از فرایند ساخت این مرکز در آوریل گذشته را به اشتراک گذاشته است.

اینجا محلی برای شارژ اتومبیل‌های برقی شماست

غذاخوری و سینمای اتومبیل‌رو تسلا

تسلا جزئیات زیادی از این پروژه منتشر نکرده و ظاهراً با غذاخوری و سینما ماشین مواجه هستیم. البته بلومبرگ پیشتر گزارش داده بود که اینجا در واقع محلی با ۲۸ ایستگاه شارژ خودروهای برقی و ۲ نمایشگر بزرگ سینمایی است که ظرفیت میزبانی از ۲۰۰ نفر را دارد. فیلم‌هایی که در نمایشگر این مرکز نمایش داده می‌شوند، حدوداً ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول می‌کشند که دقیقاً مطابق زمانی است که خودرو تسلا برای شارژ شدن به آن نیاز دارد.

براساس اطلاعاتی که در اختیار بلومبرگ قرار گرفته، افراد می‌توانند هم از نشیمن روی پشت‌بام هم داخل خودرو تسلای خود فیلم‌های این سینما را تماشا کنند.

ایلان ماسک سال ۲۰۲۳ در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «غذاخوری آینده‌نگرانه ما در لس‌آنجلس احتمالاً اواخر سال افتتاح شود.» البته به نظر می‌رسد اتمام پروژه مطابق برنامه پیش نرفته و هم‌اکنون که بیش از نیمی از سال ۲۰۲۴ گذشته، این مرکز هنوز تکمیل نشده اما فاصله چندانی نیز با تکمیل‌ شدن ندارد.

ساخت این مرکز بخشی از تلاش‌های تسلا و ایلان ماسک برای عرضه تجربه‌ای همه‌جانبه به مشتریان است. مشابه چیزی که دیزنی پیشتر در دیزنی‌لند انجام داده بود.

کد خبر: ۳۰۰٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha