۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵
عدم تخصیص سوخت برای دامداری ها
مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران صنعتی گرگان انتقاد کرد؛

عدم تخصیص سوخت برای دامداری ها

گرگان- تیموری،مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران صنعتی گرگان گفت: اصلی ترین چالشی که دامداری ها با آن مواجه هستند عدم تخصیص سوخت گازوئیل به این صنعت است و با همه پیگیری ها تاکنون به نتیجه نرسیدیم.

محمد تیموریان در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ماه های گذشته دامداران با دغدغه های کمتری برای تامین نهاده مواجه بودند و تا حدودی می توان گفت که دامداری هزینه های خود را تامین می کرد.

مدیرعامل شرکت تعاونی گاوداران صنعتی گرگان افزود: یکی از اصلی ترین چالش های دامداری ها عدم تخصیص سوخت سهمیه ای به این صنعت است و با همه پیگیری ها و مذاکراتی که داشتیم اما متاسفانه به نتیجه نرسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: دامداران سوخت را در بازار آزاد لیتری پنج هزار تومان آن هم به صورت محدود تهیه می کنند و تاکنون علی رقم جلساتی که برگزار کردیم اما شرکت پخش فرآورده های نفتی همکاری با ما نداشته است.

تیموری با بیان اینکه با وجود همه مشکلات این حوزه قیمت شیر از سال گذشته تاکنون تغییری نداشته، خاطرنشان کرد: زمزمه هایی برای افزایش قیمت شیر وجود دارد و فروش شیر کیلویی ۱۵ هزار تومان با افزایش قیمت های تولید این محصول، صرف اقتصادی ندارد.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات دامداران از سوی کارخانه های لبنی هر ۱۰۰ روز یک بار انجام می شود، بیان کرد: به همین دلیل همیشه با کمبود نقدینگی برای تامین خوراک، تعمیرات دامداری ها، تامین ادوات و پرداخت حقوق کارگران با چالش مواجه هستیم.

کد خبر: ۳۰۰٬۵۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha