۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
خرید قسطی لپ تاپ و گوشی موبایل

خرید قسطی لپ تاپ و گوشی موبایل

لپ تاپ و گوشی موبایل، دو کالای ضروری در دنیای امروزی محسوب می‌شوند.

به گزارش بازار، لپ تاپ و گوشی موبایل، دو کالای ضروری در دنیای امروزی محسوب می‌شوند که با توجه به اینکه این روزها قیمت کالاهای دیجیتال روز به روز در حال افزایش است، امکان دارد تمامی افراد قادر به خرید لپ تاپ یا گوشی موبایل نباشند؛ از همین رو خرید قسطی لپ تاپ و گوشی موبایل یکی از بهترین روش‌هایی است که می‌توانید کالای مورد نظر خود را بدون پرداخت هزینه‌های هنگفت خریداری کنید. با خرید قسطی لپ تاپ و خرید قسطی گوشی موبایل این امکان برای شما فراهم می‌شود تا هزینه کالای انتخابیتان را طی چند ماه پرداخت کنید. خرید اقساطی برای اشخاصی مناسب است که بودجه کافی برای خرید کالای مورد نظرشان ندارند؛ در واقع این نوع خرید فشار مالی را برای کاربر کاهش می‌دهد و در عین حال می‌تواند از به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار شود. با این حال خرید اقساطی موبایل و لپ تاپ نیازمند اطلاعات است تا بتوانید خرید مطمئن‌تری را تجربه کنید. 

خرید قسطی گوشی 

پیشرفت روز به روز تکنولوژی، باعث بهبود امکانات گوشی‌ها شده و تاثیر مستقیمی روی قیمت گوشی‌های پرچمدار دارد؛ به همین منظور اکثر افراد به فکر خرید گوشی های پرچمدار هستند تا بتوانند از تکنولوژی روز موبایل بهره ببرند. همانطور که گفته شد، قیمت بالای گوشی‌های پرچمدار باعث شده که نسبت به خرید این گوشی ها دچار تردید شویم؛ اما سایت فراکو برای این دسته از افراد پیشنهاد ویژه ای دارد. شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه و بدون ضامن صاحب بهترین گوشی‌های دنیا شوید؛ پس دیگر نگران قیمت آیفون ۱۳ و گوشی سامسونگ S۲۴ Ultra و گوشی‌های گران قیمت دیگر نباشید و با استفاده از پلتفرم‌های اقساطی در سایت فراکو، به راحتی اقدام به خرید قسطی گوشی کنید.
در فروشگاه اینترنتی فراکو، خرید قسطی گوشی در شرایط مختلفی ارائه می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد که مدت زمان اقساط خود را مطابق با نیازتان تنظیم کنید. با فرایند اعتبارسنجی ساده، بدون ضامن در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توانید اقدام به خرید اقساطی موبایل کنید. با خرید قسطی گوشی موبایل هوشمند می‌توانید بدون پرداخت نقدی کل مبلغ، تنها با کارمزد ۴ درصد، به راحتی صاحب گوشی‌های برندهای معتبری مانند اپل، شیائومی، سامسونگ و غیره شوید.

خرید قسطی لپ تاپ و گوشی موبایل

خرید قسطی لپ تاپ 

به صورت کلی این روزها کمترین بودجه‌ای که باید برای خرید لپ تاپ در نظر بگیرید بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار است که در دسته لپ تاپ دانشجویی و لپ تاپ اداری قرار می‌گیرند؛ اما با توجه به پیشرفته‌تر شدن لپ‌تاپ‌ها و محبوبیت بالایی که لپ تاپ‌های گران قیمت‌تر میان مردم دارند، خرید آن‌ها برای اکثریت مردم امکان پذیر نیست. خرید قسطی لپ تاپ روشی است که می‌توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید لپ تاپ‌هایی با قیمت بالا که شامل لپ تاپ گیمینگ، لپ تاپ طراحی و لپ تاپ مهندسی می‌شوند را خریداری کنید. 

بد نیست بدانید حدود ۲۲ درصد از سهم جهانی بازار مختص به لپ تاپ های لنوو است. لپ تاپ اچ پی (HP) نیز با ۲۰ درصد، دل (Dell) حدود ۱۸ درصد، اپل (Apple) بین ۸ تا ۹ درصد و سایر برندها مانند ایسر (Acer) و ایسوس (Asus) از ۶ تا ۸ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند. قیمت لپ تاپ با توجه به برند، سخت افزار و کارایی متفاوت است؛ اما با امکان خرید قسطی در سایت فراکو دیگر نگران هزینه خرید هیچ لپ تاپی نباشید و با توجه به نیاز خود لپ تاپ مورد نظر را در سایت فراکو بررسی و خریداری کنید. با خرید لپ تاپ قسطی از سایت فراکو، می‌توانید بدون پیش پرداخت، بدون ضامن و با شرایط اقساط کم بهره، بهترین برند لپ تاپ مورد نظر خود را تهیه کنید. خرید جدیدترین لپ تاپ ها مانند مک بوک پرو ۲۰۲۴ با پردازنده M۳ و Asus ROG Zephyrus G۱۵ به صورت قسطی، همراه با خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی، تنها بخشی از مزایای خرید لپتاپ قسطی از سایت فراکو است.

در سایت فراکو اقساط انعطاف پذیری ارائه می‌شود که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود مدت اقساط را انتخاب کنید. مراحل اعتبار سنجی نیز بسیار ساده و سریع صورت می‌گیرد، پس اگر به دنبال لپ تاپ قسطی با بهترین شرایط، پشتیبانی مطمئن و گارانتی معتبر هستید، همین حالا از فروشگاه فراکو دیدن کنید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص لپ تاپ قسطی به آدرس (https://farako.com/product-tag/installment-laptop/) مراجعه کنید.

خرید قسطی لپ تاپ و گوشی موبایل

خرید لپ تاپ ؛ کابوس این روزهای دانشجوها 

اگر دانشجو باشید، قطعا به یک لپ تاپ برای انجام کارهای خود نیاز دارید. معمولا لپ تاپ های دانشجویی باید توانایی انجام کارهایی مانند مرور وب، پردازش متن‌ها، ارائه‌ها، استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی و شرکت در کلاس‌های آنلاین را داشته باشند؛ در نتیجه نیازی به پردازنده‌های قدرتمندی نیست؛ اما باز هم با توجه به اینکه دانشجوها درآمد ثابتی ندارند و ممکن است با محدودیت‌های مالی مواجه باشند،  می‌توانند از طرح قسطی فراکو استفاده کنند. لپ تاپ دانشجویی، به‌صورتی طراحی شده‌اند که به سادگی از پس تحریر مقالات، وبگردی، مشارکت در کلاس های آنلاین انجام تحقیقات به خوبی بر می‌آید. این laptop‌ها با پردازنده معمولی Core i۳ یا Ryzen ۳ اندازه تصویر حداقل ۱۴ اینچ و رم ۸GB، مناسب برای استفاده روزانه و عمومی دانشجویان هستند. در ادامه برخی از مزیت‌های خرید قسطی لپ تاپ دانشجویی را برای شما مطرح می‌کنیم که باعث می‌شود تا بتوانید با کمترین هزینه و در سریع‌ترین زمان ممکن کالای مورد نظرتان را خریداری کنید. برای مثال:

  • خرید لپ تاپ با کیفیت‌تر 
  • کاهش فشارهای مالی ناشی از خرید نقدی لپ تاپ 
  • دسترسی سریع به ابزار تحصیل
  • انعطاف پذیری در پرداخت اقساط لپ تاپ 
  • حفظ سرمایه برای استفاده در سایر نیازها

 خرید قسطی لپ تاپ و گوشی موبایل از فراکو

چنانچه قصد خرید لپ تاپ و گوشی موبایل را دارید، می‌توانید به صورت نقدی و اقساطی خرید خود را از سایت فراکو انجام دهید. در فروشگاه اینترنتی فراکو امکان مرجوعی کالا، ارسال کالا به سراسر کشور و تحویل در محل شرکت، همینطور تا هفت روز گارانتی معتبر فراکو این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا خرید خود را با اطمینان بیشتری انجام دهید و سفارش خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تحویل بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص خرید لپ تاپ و موبایل قسطی می‌توانید به وبسایت فراکو (https://farako.com) مراجعه کنید و یا از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

farako.source@gmail.com
شماره تماس: ۰۲۱-۵۸۹۹۵۰۰۰
نشانی: تهران، شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، کوچه موزه، پلاک ۱۷

کد خبر: ۳۰۰٬۵۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha