۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
پایداری شبکه گازرسانی در خراسان جنوبی با بهره‌برداری از خط انتقال گاز دشتک به نهبندان

پایداری شبکه گازرسانی در خراسان جنوبی با بهره‌برداری از خط انتقال گاز دشتک به نهبندان

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: اتصال خط انتقال گاز دشتک به نهبندان سبب پایداری شبکه گازرسانی در استان خراسان جنوبی در فصل سرد سال می‌شود.

به گزارش بازار، به‌نقل از شرکت ملی گاز ایران، رحمان محمودی با اشاره به بهره‌برداری رسمی از خط لوله گاز «دوراهی دشتک - نهبندان» بیان کرد: گشایش این خط انتقال افزون بر ایجاد آسایش برای مشترکان گاز طبیعی در شرق و شمال شرق کشور، به‌ویژه در استان خراسان جنوبی، زمینه‌ساز حضور صنایع بزرگ و توسعه اقتصادی استان نیز خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در اجرای سریع این پروژه، تصریح کرد: رکورد سرعت اجرای پروژه‌های شرکت گاز با اجرای این طرح در کشور شکسته شد و اجرای آن در مدت یک سال در کشور اقدامی بی‌نظیر و کم‌سابقه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه با اجرای این طرح تا ۱۰ میلیون مترمکعب در روز به ظرفیت گاز استان افزوده می‌شود، اعلام کرد: خراسان جنوبی با اجرای این پروژه زیر پوشش خطوط انتقال گاز جنوب کشور هم قرار گرفت و این موضوع افزون بر تکمیل رینگ گازرسانی شرق کشور، سبب پایداری بیشتر شبکه گازرسانی در استان‌های شرق و شمال شرق کشور نیز شد.

محمودی با قدردانی از پشتیبانی‌های شرکت ملی گاز ایران و استانداری خراسان جنوبی در گازرسانی به استان گفت: اکنون همه نقاط شهری و روستایی سومین استان پهناور کشور از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند و گاز طبیعی همه نوار مرزی شرق کشور را پوشش داده، که این موفقیت به لطف پروردگار و حمایت و درایت مدیران و مهندسان شرکت ملی گاز ایران رقم خورده است.

کد خبر: ۳۰۰٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha