۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تهران آغار به کار کرد

نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته تهران آغار به کار کرد

یازدهمین دوره نمایشگاه امپکس در حالی امروز شروع به کار کرد که ۱۵۰شرکت داخلی و خارجی در آن حضور دارند و جدیدترین دستاوردهای خود را به نمایش می گذارند.

بازار؛ گروه صنعت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته با حضور برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، روسای اتحادیه ها و انجمن های ذیربط و سایر مسئولین و مقامات افتتاح شد.

به گفته مجری نمایشگاه، در این دوره از نمایشگاه ۱۵۰شرکت داخلی و یک شرکت خارجی از کشور چین حضور دارند و آخرین دستاوردها و نوآوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف کیف، کفش، چرم، ماشین آلات و صنایع وابسته به نمایش می‌گذارند.
به گزارش بازار احمد ابوالحسنی رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته در خصوص تاثیر مثبت این نمایشگاه بر بازار واحدهای صنفی و در بحث واردات، گفت: نمایشگاهی که برگزار می شود به عرضه کالا مربوط نیست و به همین دلیل در بازار و برای واحدهای صنفی هیچ تاثیری ندارد اما برعکس، مغازه دارها می توانند خرید نمایشگاهی کنند به این علت که اکثرا تولیدکننده ها جنس می خرند و مخاطب ما در نمایشگاه اکثرا تولیدکننده ها هستند و از این منظر خیلی خوب است که زمانی را دارند تا اول مهر خریدهای شان را انجام دهند و به موقع و با شرایط مناسب فروش خود را انجام دهند.

گفتنی است این دوره از نمایشگاه امپکس در سالن های نمایشگاهی ۴۰-۴۱ و ۴۴ نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و بازدیدکنندگان می ‌توانند از تاریح ۲۹ مرداد الی ۱ شهریور ماه و از ساعت ۸ تا ۱۵ از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر: ۳۰۰٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha