۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
پر قدرت، مقتدر ، تجربه‌ی  سفری مطمئن، برگ برنده‌ی اکستریم: TXLوLX‌

پر قدرت، مقتدر ، تجربه‌ی سفری مطمئن، برگ برنده‌ی اکستریم: TXLوLX‌

در سال‌های اخیر، اگرچه خودروهای الکتریکی در بازار کم و بیش زیاد شده‌اند، اما مشتریانی که عاشق رانندگی هستند، هنوز وسایل نقلیه بنزینی را ترجیح می‌دهند.

به گزارش بازار، در سال‌های اخیر، اگرچه خودروهای الکتریکی در بازار کم و بیش زیاد شده‌اند، اما مشتریانی که عاشق رانندگی هستند، هنوز وسایل نقلیه بنزینی را ترجیح می‌دهند تا از صدای روان و تجربه رانندگی خود لذت ببرند، مخصوصاً هنگام خرید خودرو هایSUV، کیفت لوکس و عملکرد عالی هستند. طراحان خودرو های SUV بنزینی لوکس اکستریم XTRIM TXL و XTRIM LX را برای برآوردن نیازهای مختلف مشتری های مختلف طراحی می کنند.


XTRIM به طور ویژه موتورهای ۲.۰ TGDI و  ۱.۶ TGDIرا انتخاب کرده است تا نیازهای متنوع مشتری ها را برای عملکرد بالا و قدرت قوی برآورده کند و به کاربران امکان انتخاب بیشتری می دهد. XTRIM TXL به موتور ۲.۰ TGDI با حداکثر قدرت ۲۶۱ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۴۰۰ نیوتن بر متر، شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ۷/۷s مجهز شده است. XTRIM LX به یک موتور توربوشارژ ۱.۶ TGDIبا حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار ، حداکثر گشتاور ۲۹۰ نیوتن بر متر، شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر در ۸/۸s مجهز شده است، این دو مدل از نظر قدرت کمی متفاوت هستند. XTRIM TXL قدرتمندتر و روان تر است، در حالی که XTRIM LX قدرتمند و کم مصرف است.

TXLمجهز به موتور  ۲.۰ TGDI از یک توربوشارژر با راندمان بالا استفاده می کند تا ورودی هوا را تقویت کند و مجهز به سیستم تزریق مستقیم ۳۵۰ بار است که عملکرد فوق العاده ای به آن می دهد. با به کارگیری انواع فناوری های پیشرفته NVH، از جمله سیستم شفت تعادل دوگانه برای کاهش لرزش موتور، دمپر خمشی و پیچشی، مجموعه ژنراتور بی صدا و غیره، عملکرد NVH TXL در سطح پیشرو در صنعت قرار دارد که به ویژه برای شهروندان خاص طراحی شده است.

پر قدرت، مقتدر ، تجربه‌ی  سفری مطمئن، برگ برنده‌ی اکستریم: TXLوLX‌

LXمجهز یه موتور ۱.۶ TGDI از بسیاری از فناوری‌های پیشرفته مانند سیستم احتراق هوشمند I-HEC، سیستم مدیریت حرارتی گرمایش سریع، فناوری واکنش سریع سوپر شارژ، فناوری کاهش اصطکاک و غیره استفاده می‌کند و یک جابجایی کوچک نیز می‌تواند قدرت قوی را آزاد کند. چه از چراغ راهنما شروع شود و چه در شتاب سبقت گرفتن، می تواند به سرعت به فشردن پدال گاز پاسخ دهد و در این مرحله شاهد شتاب سریع خودرو هستیم که از بلوک سیلندر آلیاژ آلومینیومی دایکاست استفاده می کند که در مقایسه با موتور نسل قبلی به استحکام بیشتری دست یافته و وزن را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد و قدرت عالی  و اقتصادی را تضمین می کند.

اکستریم  TXLو LX به طور کامل با پیگیری مصرف کنندگان برای عملکرد بالا و کیفیت لوکس مطابقت دارد. باور کنید که با قدرت قوی خود، مصرف کنندگان بیشتری در آینده به پایگاه مالکان خودرو XTRIM خواهند پیوست تا جذابیت بی نهایت عملکرد نهایی و نهایت تجمل را تجربه کنند.

کد خبر: ۳۰۰٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha