۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
۱۵۵ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد بررسی شد
معاون استاندار یزد:

۱۵۵ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید یزد بررسی شد

یزد- معاون هماهنگی اموراقتصادی و گردشگری استانداری یزد از بررسی ۱۵۵ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد از ابتدای سال تا امروز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی در سی و سومین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد سال جاری، اظهار کرد: ۱۵۵ پرونده واحدهای صنعتی، معدنی، کشاورزی، گردشگری و صنفی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد از ابتدای سال تا امروز بررسی شده و تعدادی نیز در دست بررسی است.

وی با اشاره به طرح مشکلات صنایع، معادن، اصناف، کشاورزی و گردشگری استان یزد در قالب ۱۵۵ پرونده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: ۲۰ مورد از این پرونده ها مربوط به صنایع شیمیایی و سلولوزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد یادآور شد: ۵۵ مورد از پرونده‌ها نیز مربوط به صنایع معدنی است که پرونده‌های صنایع کاشی و سرامیک نیز در این بخش گنجانده شده است.

بررسی پرونده ۹ واحد نساجی

شاه‌حسینی ادامه داد: صنایع نساجی در حال حاضر ۹ پرونده مطرح شده در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد تصریح کرد: کمک به واحدهای تولیدی، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی از دغدغه‌های جدی استان است و برای این مهم در جلسات ستاد تسهیل و رفع تولید استان اقدامات خوبی برای احیای واحدهای تولیدی صورت می‌گیرد.

شاه‌حسینی بیان کرد: وظیفه ستاد تسهیل حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی به منظور کمک به رونق اقتصادی و افزایش اشتغال در استان یزد است.

گفتنی است، در این جلسه مشکلات ۱۰ واحد تولیدی رسیدگی و تصمیمات لازم برای رفع موانع و رونق فعالیت آنها اتخاذ شد.

کد خبر: ۳۰۰٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha