۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
پکیج تجربی کلاسینو

پکیج تجربی کلاسینو

معرفی اساتید و دوره های ویژه رشته تجربی کلاسینو.

به گزارش بازار، دوره کامل رشته تجربی کلاسینو شامل چه درس هایی می باشد؟ اساتید رشته تجربی در پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم چه افرادی هستند؟ کدام دوره برای قبولی در رشته تجربی مناسب تر است؟ در این مطلب با شما همراه خواهیم بود تا به تشریح کامل خدمات  آموزشی و تست زنی + مشاوره و برنامه ریزی کلاسینو بپردازیم.

اشتراک های مدت دار ویژه دهمی ها

از سال قبل کلاسینو یک پکیج جدید برای دانش آموزان دهم تجربی تدارک دیده بود که با استقبال بسیار زیاد دهمی ها رو به رو شد و این دانش آموزان در سال یازدهم نیز همراه ما هستند.

انتخاب بهترین اساتید کلاسینو برای تدریس در پایه دهم، همپوشانی آموزشی و تست زنی در تمام دروس با یکبار ثبت نام، برگزاری منظم کلاس های آنلاین در طول سال تحصیلی و قرارگیری سریع فایل های آفلاین برای مشاهده دوباره و چند باره، مشاوره و برنامه ریزی ویژه دهمی ها برای کسب بالاترین معدل در امتحانات نهایی و جلوگیری از افت تحصیلی و... از خدمات موسسه کلاسینو برای سال دهم تجربی ها می باشد.

دوره های مشاوره و برنامه ریزی دهم تجربی با مشاوران صاحب نام کلاسینو مانند شهاب یخچالیان، حدیث سیف، آراد مبشر، علی فروغی نیا، پویا بهشتی به صورت یکساته انجام می شود.

ثبت نام دوره جامع سال دهم در اواخر خرداد شروع شده و زمان شروع کلاس ها از مرداد می باشد. هزینه پکیج های سال دهم بسیار اندک بوده و قیمت هر ۸ درس ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ادبیات فارسی، عربی، دین و زندگی و زبان انگلیسی به اندازه یک درس کامل پایه دهم یک موسسه معمولی نیز نمی باشد و انتخابی کاملا به صرفه می باشد.

لیست دوره های ویژه یازدهم و دوازدهم تجربی کلاسینو

برای پایه های یازدهم و دوازدهم تجربی یک پلن موفق چندین سال در حال اجرا می باشد. شما می توانید در کلاس های زیر بر اساس نیاز خود ثبت نام کنید. کلاسینو برای افراد حرفه ای که یک گام به جلوتر می اندیشند پکیج های مختلف را با تخفیف ویژه تدارک دیده است. همچنین پرداخت اقساطی کلاسینو برای بیشتر کلاس ها و دوره ها در زمان های مختلف قابل اعمال می باشد.

  • پکیج دروس تخصصی + عمومی + مشاوره و برنامه ریزی (کامل ترین پکیج کلاسینو)
  • پکیج دروس تخصصی و عمومی
  • پکیج دروس تخصصی
  • پکیج دروس عمومی
  • خرید به صورت تک درس یا بیشتر

اساتید تجربی کلاسینو در تمام پایه ها

در درس ریاضی کلاسینو، آریان حیدری، بهرام جلالی، احسان غیاثی، امید سلمانی و بابک سادات. شیمی با استاد امید و رضا مصلایی، کامبیز فرزانه، محمد مرادی، زیست شناسی با استاد محمد همدانی، محمد عمارلو، آریا بام رفیع، پارسا جهانی. در درس فیزیک استاد محمد نوکنده، مهدی براتی، آرمین کمالی، عباس زمانیان و زمین شناسی نیز آقایان محمد همدانی و محمد عمارلو مشغول به تدریس می باشند.

مشاوران تجربی کلاسینو

از بهترین مشاوران کلاسینو در رشته تجربی می توان از استاد سهیل ذوالفقاریه و شهاب یخچالیان و آراد مبشر و علی فروغی نیا نام برد که هر ساله رتبه های تک رقمی و دو رقمی بسیاری در کنکور رشته تجربی دارند و حائز بالاترین درصد رضایت می باشند.

لازم به ذکر است هیچ اجبار یا تحمیلی برای خرید دوره ها به صورت پکیج نیست و در هر درسی که تمایل داشته باشید می توانید اقدام به نام نویسی کنید. برای ثبت نام و مشاهده قیمت ها کافیست وارد سایت کلاسینو شوید و با شماره های مندرج در سایت در تماس باشید.

کد خبر: ۳۰۰٬۳۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha