۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰
دمو ترید صرافی توبیت toobit برای تست استراتژی

دمو ترید صرافی توبیت toobit برای تست استراتژی

در این مقاله قصد داریم در مورد حساب دمو توبیت، فرصت‌ها، چالش‌های آن صحبت کنیم. دنیای معامله‌گری، دنیایی پر از فرصت برای پولسازی و ثروتمند شدن است.

در این مقاله قصد داریم در مورد حساب دمو توبیت، فرصت‌ها، چالش‌های آن صحبت کنیم. دنیای معامله‌گری، دنیایی پر از فرصت برای پولسازی و ثروتمند شدن است. اگر فکر می‌کنید که ترید ارز دیجیتال می‌تواند شما را به ثروت برساند، کاملا درست فکر می‌کنید. اما به چند شرط مهم! یکی از موضوعاتی که باید در این باره، همواره مورد توجه قرار دهید این است که «بازار ارزهای دیجیتال، دو رو دارد» یک روی آن ثروت و پولسازی و روی دیگرش، ضرر، طمع و شکست است.

دلیل اصلی شکست افراد در این بازار و به کلی همه بازارهای سرمایه، یک چیز است: آن‌ها ترید کردن را بلد نیستند! در این مقاله که روی حساب دمو توبیت تمرکز دارد، توضیح خواهیم دارد که چگونه این حساب، شما را از شکست در بازار ارزهای دیجیتال مصون می‌کند.

توبیت جذاب ترین صرافی حال حاضر در میان تریدرها

توبیت، یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال (CEX) است که در ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شده و تحت نظارت FinCEN فعالیت می‌کند. این صرافی از معاملات اسپات، قراردادهای آتی و کپی‌تریدینگ پشتیبانی می‌کند و انواع ربات‌های معاملاتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. ری لی، بنیان‌گذار توبیت، به همراه تیمی متشکل از افراد متخصص در نقاط مختلف جهان از جمله روسیه، کره جنوبی و ترکیه، متعهد به فراهم آوردن یک محیط تجاری امن و کارآمد شده است. توبیت با ارائه محصولات و خدمات متنوع، پاسخگوی نیازهای مختلف معامله‌گران می‌باشد. این پلتفرم از ارزهای دیجیتال مطرحی چون بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و دیگر توکن‌های شناخته شده پشتیبانی می‌کند.

حجم معاملات انجام شده طی ۲۴ ساعت گذشته در بخش فیوچرز این صرافی، حدود ۱۳.۵ میلیارد دلار است که عدد قابل توجهی است. این عدد برای صرافی مثل MEXC که پیش‌تر به ایرانیان خدمات می‌داد، حدود ۴ میلیارد دلار است و برای صرافی خوب BingX (که به شکل غیرمستقیم به ایرانیان خدمات می‌دهد) حدود ۵ میلیارد دلار است، همچنین صرافی KuCoin، حدود ۱ میلیارد و صرافی معروف OKX حدود ۱۹ میلیارد دلار معامله در ۲۴ ساعت گذشته داشته‌اند.

حساب دمو Toobit چیست؟

محیط «دمو توبیت» که به آن معاملات روی کاغذ (Paper Trading) گفته می‌شود، یک حساب آزمایشی ترید ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار خواهد داد. در واقع:

«دمو توبیت یک شبیه‌ساز معاملات واقعی رمزارز، برای آزمایش استراتژی معامله‌گران است»

اگر جزء تریدرها یا علاقه‌مندان به ترید هستید که این ویژگی‌ها زیر را دارند، حساب دمو توبیت به کارتان می‌آید:

۱- حساب دمو توبیت برای تریدرهای که هنوز آماده ترید با پول واقعی نیستند.

۲- هنوز درباره آموزه‌های خود مطمئن نیستید و اعتماد به نفس لازم برای شروع معاملات را به دست نیاورده‌اید

۳- معامله‌گری چیره‌دست هستید که سالها تجربه دارد و می‌تواند در بدترین شرایط بازار نیز کسب درآمد کند و قصد دارید با (حساب دمو توبیت) استراتژی جدید را بدون از دست دادن سرمایه امتحان کنید.

هنگام ورود به «حساب دمو توبیت»، این صرافی ۹۹۵۸.۵ USDT در اختیارتان قرار می‌دهد تا استراتژی معاملاتی خود را با خیال آسوده و هر چند بار که دوست دارید در معرض آزمایش قرار دهید و وقتی از کارآمدی آن مطمئن شدید، در معاملات واقعی خود به کار بگیرید.

انجام آزمایشات، شما را در مسیری پیش خواهد برد که سودآورترین استراتژی‌ها را پیدا یا طراحی کنید و در بیشترین استفاده را از پتانسیل‌های خود داشته باشید.

چگونه وارد بخش دمو تریدینگ Toobit شویم؟

برای استفاده از (حساب دمو توبیت)، نیاز به ساخت حساب خاصی ندارید. کافی‌است به حساب اصلی خود در توبیت وارد شوید و سپس از طریق گزینه Derivatives به بخش زیرمجموعه آن دمو تریدینگ بروید.

دمو ترید صرافی توبیت toobit برای تست استراتژی

طبق تصویر بالا در ابتدا از منوی اصلی حساب شخصی خود از طریق گزینه Derivatives (مشتقات) بر روی گزینه demo trading کلیک کنید تا وارد این قسمت بشوید.

دمو ترید صرافی توبیت toobit برای تست استراتژی

همینطوری که مشاهده میکنید بخش دمو تریدینگ توبیت فضایی مشابه معاملات واقعی دارد که میتوانید به راحتی در این قسمت تمرین کنید و استراتژی خود را بهینه تر کنید.

معاملات کاغذی در توبیت

به محض این‌که به استراتژی یا قانون جدیدی رسیدید (چه خودتان طراحی کرده باشید، چه از بیرون آموخته باشید)، می‌توانید بلافاصله وارد صرافی دمو شوید و با توجه به دارایی‌های مجازی خود، استراتژی جدید را امتحان کنید.

صرافی مجازی دقیقا همان صرافی توبیت است. بدین معنا که می‌توانید تمام رمزارزهای لیست‌شده در توبیت را در یک محیط امن و بدون ریسک، معامله کنید. حساب دمو بهترین ابزار برای آزمایش استراتژی‌های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال است.

به خاطر داشته باشید که در صرافی «دمو توبیت»، شما به تمام جفت‌های معاملاتی لیست‌شده در توبیت دسترسی دارید؛ بنابراین همیشه بررسی کنید که آیا می‌توانید دارایی مورد نظر خود را با استفاده از کیف پول انتخاب شده معامله کنید یا خیر. به عبارت دیگر، مطمئن شوید که کیف پول شما، دارایی مورد آزمایشتان (که بعدا در محیط واقعی آن را معامله خواهید کرد) را پشتیبانی می‌کند.

مزایای استفاده از حساب دمو توبیت

هنگامی که از یک حساب معاملاتی مجازی و دمو استفاده می‌کنید، می‌توانید تعدادی بی‌شمار از استراتژی‌های مختلف را طراحی، آزمایش، تایید و رد کنید.

معاملات روی کاغذ، به شما این امکان را می‌دهد که روی استراتژی مورد نظر خود، قبل از اجرای آن در محیط واقعی، تنظیمات جدیدی را اعمال و آن را آزمایش کنید.

ورژن نمایش اکسچنج، به شما امکان بهبود قوانین و استراتژی‌های موجود را نیز می‌دهد. بدین ترتیب، ترفندهای کوچکی را می‌آموزید که می‌تواند به میزان قابل توجهی بازده استراتژیتان را افزایش دهد.

معمولاً، تفاوت اصلی بین آزمایش یک استراتژی در محیط مجازی و محیط معاملاتی واقعی، احساسات است. وقتی با پول واقعی درگیر بازار باشید، این خطر بسیار شایع است که احساسات کنترل منطق شما را به عهده بگیرند. ترس و طمع دو احساس عمده‌ای هستند که در بازارهای مالی منطق معامله‌گران را فلج می‌کنند.

می‌توان منشأ اصلی این دو احساس را عدم آگاهی معامله‌گران و غیر واقع‌بینی آن‌ها دانست. ترس که دلیل اصلی آن عدم اعتماد به نفس است، از دیدگاه منفی‌گرایانه و طمع که دلیل اصلی آن اعتماد به نفس کاذب است، از دیدگاه مثبت‌گرایانه افراطی ناشی می‌شود. رو به رو شدن با واقعیت هر دو را خنثی می‌کند.

روبه رو شدن با واقعیت می‌تواند برایتان دشوار باشد، پس باید عزمتان را به خوبی برای این کار عزم کنید! به یاد داشته باشید که ترس، باعث از دست رفتن فرصت خرید می‌شود و نتیجه آن حسرت است. طمع نیز باعث از دست رفتن فرصت فروش شده و نتیجه آن حسرت پلاس یعنی چیزی فراتر از حسرت است!

فرصت برنده شدن ۱۵،۰۰۰$ در توبیت

پیش‌بینی‌های خود را درباره توکن‌های برتر در طول دوره رویداد ارسال کنید. برای هر ارز دیجیتال فعال شده با موفقیت، یک بونس به ارزش ۱۰ USDT دریافت خواهید کرد. مجموع جوایز ۱۰,۰۰۰ USDT است و جوایز بر اساس اصل اولویت زمانی اعطا می‌شوند.

مقدار ۵،۰۰۰ USDT را با معامله در رمزارزهای BTC، ETH، DOGE، SOL، XRP، SHIB، PEPE، ORDI، NOT، SATS، PYTH، TURBO، MEW، AAVE و FTM تقسیم کنید.

در طول دوره برگزاری این رویداد، شرکت‌کنندگانی که در معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال مشخص شده شرکت کرده و مجموع حجم معاملات آن‌ها حداقل به ۱۰۰,۰۰۰ USDT برسد، واجد شرایط سهیم شدن در استخر جایزه به ارزش ۵,۰۰۰ USDT خواهند بود.

سخن پایانی در مورد دمو توبیت

با فعالیت در حساب دمو توبیت خاک‌خورده بازار می‌شوید اما لباس‌هایتان خاکی نمی‌شود! در این محیط، با خیالی آسوده به تمرین آموخته‌های خود می‌پردازید و مفاهیم را با تجربه عملی، ملکه ذهن خود می‌کنید. استراتژی‌های خود را آزمایش کنید، هر ویرایشی لازم است انجام دهید، هر چند بار که می‌خواهید خرید و فروش کنید؛ بدون اینکه حتی ۱ دلاراز دارایی‌های خود را به خطر بیندازید.

Toobit محیطی امن و بدون ریسک را برایتان تدارک دیده است تا قبل از این‌که به بازار ورود کنید، ترس و طمع را از شما بگیرد. پس از آن، صدها میلیارد دلار در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد که می‌توانید به جیب شما تریدرهای موفق واریز شود! پس همین حالا شروع کنید.

کد خبر: ۳۰۰٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha