۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
“آدا کارت” بانک کشاورزی رونمایی شد

“آدا کارت” بانک کشاورزی رونمایی شد

در حاشیه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران(بورس، بانک و بیمه) و با حضور وهب متقی نیا سرپرست بانک کشاورزی از آدا کارت، محصول جدید این بانک رونمایی شد.

به گزارش بازار، در این مراسم متقی نیا با اشاره به برنامه ها و اقدامات بانک کشاورزی به منظور ایجاد تجربه بهتر تعامل مشتریان با بانک، خاطرنشان کرد: نوآوری و ارائه محصولات جدید مطابق با تحولات نظام بانکی، بخشی از برنامه این بانک در زمینه تحول دیجیتال است که با هدف افزایش سهم از بازار و ارتقاء سطح رضایت مشتریان با جدیت دنبال می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از آخرین محصولات ارائه شده در این چارچوب، آدا کارت است که به عنوان پلتفرم خرید غیرحضوری کارت هدیه و بن کارت سازمانی از این پس در دسترس مشتریان قرار خواهد داشت.

ارائه کارت های هدیه متنوع

بر اساس این گزارش، ایجاد بستری برای شخصی سازی و ارائه کارت های هدیه متنوع ، تسهیل در روند خرید خدمات به وسیله ابزار پرداخت و انتقال وجه غیرحضوری از جمله قابلیت های آدا کارت است.

نقطه قوت آدا کارت با توجه به زیرساخت کیف پول نوینکست آن است که مشتریان حقیقی و سازمانی که در بانک کشاورزی حساب دارند می توانند از خدمات این پلتفرم متناسب با نیاز و سلیقه خود بهره ببرند.

این گزارش می افزاید: آدا در لغت به معنی هدیه است و آدا کارت طیف وسیعی از سلیقه مشتریان را در خرید کارت هدیه پوشش داده و با ارائه سرویس های واقعیت مجازی، بسته بندی، هدایای همراه، ارسال پستی و همچنین کارت مجازی بازار گسترده ای برای کارت هدیه و بن کارت های سازمانی بانک کشاورزی فراهم آورده است.

کد خبر: ۳۰۰٬۰۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha