۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
قیمت x۵۵ پرو کارخانه و اختلاف با بازار آزاد

قیمت x۵۵ پرو کارخانه و اختلاف با بازار آزاد

عنوان پرحاشیه‌ترین خودروی چینی در سال ۱۴۰۳ بدون شک به ام وی ام X۵۵ پرو می‌رسد که به دلیل یک حادثه خبرساز شد.

به گزارش بازار، عنوان پرحاشیه‌ترین خودروی چینی در سال ۱۴۰۳ بدون شک به ام وی ام X۵۵ پرو می‌رسد که به دلیل یک حادثه خبرساز شد و بعد از آن شاهد افت شدید قیمت x۵۵ پرو کارخانه و بازار بودیم و اختلاف قیمت کارخانه و بازار ایکس ۵۵ پرو به حداقل ممکن رسید. البته فراخوان فوری شرکت مدیران خودرو برای بررسی رایگان ایمنی این خودرو در سراسر کشور، باعث شد که قیمت کارخانه ایکس ۵۵ پرو مجدداً قابل‌توجیه شود.

جدول زیر قیمت x۵۵ پرو کارخانه در مدل‌های مختلف را نشان می‌دهد و با مشاهده آن به اختلاف قیمت کارخانه و بازار ایکس ۵۵ پرو پی می‌برید:

خودرو

مدل

قیمت کارخانه (تومان)

قیمت بازار آزاد (تومان)

ام‌وی‌ام X۵۵ پرو اکسلنت اسپرت

۱۴۰۳

۱.۲۶۶.۷۰۰.۰۰۰

۱.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰

ام‌وی‌ام X۵۵ پرو اکسلنت اسپرت

۱۴۰۲

-

۱.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰

ام‌وی‌ام X۵۵ پرو اکسلنت

۱۴۰۲

-

۱.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰

از طرف دیگر، مدیران خودرو در معرفی مدل ۱۴۰۳ این خودرو در سایت خود روی ایمنی آن مانور زیادی داده و سعی کرده قیمت کارخانه ‌ام وی ام ایکس ۵۵ پرو را منطقی جلوه دهد.

البته مثل هر خودروی دیگری، قیمت کارخانه x۵۵ پرو هم تابع قیمت ارز و میزان تقاضا است که معمولا از عرضه بیشتر است و این عوامل باعث می‌شوند که قیمت کارخانه ایکس ۵۵ پرو و سایر خودروها همیشه صعودی باشد. از طرف دیگر آن‌هایی که توانایی خرید کراس‌اوورها و شاسی‌بلندهای خارجی را ندارند، به دلیل پایین بودن قیمت کارخانه x۵۵ پرو و خودروهای چینی مشابه، به خرید آن‌ها روی می‌آورند.

مدیران خودرو محصولات خود را با اقساط بلندمدت هم عرضه می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که پرداخت قیمت کارخانه ام وی ام ایکس ۵۵ پرو برای بسیاری از اقشار جامعه امکان‌پذیر شود. البته باید صبر کرد و دید که این طرح اقساطی چقدر ادامه پیدا می‌کند و با بالا رفتن احتمالی قیمت کارخانه ایکس ۵۵ پرو، جامعه تا چه زمانی کشش خرید آن را دارد. البته قیمت کارخانه x۵۵ پرو قبلاً هم عددهای بالاتر از این را تجربه کرده است.

باید صبر کرد و دید که در ماه‌های آینده قیمت کارخانه‌ ام وی ام ایکس ۵۵ پرو تا چه میزان بالا می‌رود و افزایش احتمالی قیمت‌ها چقدر روی قیمت x۵۵ پرو کارخانه تاثیر می‌گذارد.

منبع: قیمت x۵۵ پرو کارخانه و اختلاف با بازار آزاد

کد خبر: ۳۰۰٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha