۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
کاهش ۴۴ درصدی طمع سرمایه گذاران با دود شدن یک میلیارد دلار پول!
گزارش بازار رمزارز

کاهش ۴۴ درصدی طمع سرمایه گذاران با دود شدن یک میلیارد دلار پول!

ارزش بازار ارز های دیجیتال طی یک هفته اخیر به میزان ۳.۵ درصدی کاهش یافت و شاخص ترس و طمع سرمایه گذاران نیز به محدوده ۳۰ رسیده است که نشان دهنده کاهش طمع میباشد.

هادی بهرامی؛ بازار: ارزش بازار ارز های دیجیتال طی یک هفته اخیر، با کاهش ۳.۵ درصدی از محدوده ۲ هزار و ۱۱۹ میلیارد دلار به ۲ هزار و ۵۱ میلیارد دلار رسیده است که حجم معاملات را به محدوده ۷۱ میلیارد دلار رسانده و شاخص ترس و طمع را نیز به میزان ۴۴ درصد کاهش داده است و در محدوده ۲۷ (ناحیه ترس) قرار دارد. کش فلوی بازار طی یک هفته اخیر، منفی بوده است؛ در واقع، مبلغ ۷۳ میلیارد دلار از بازار خارج شد که ۴۱ میلیارد دلار آن مربوط به بیت کوین و مابقی از بازار آلت کوین ها خارج شده است. ارزش معاملات فیوچرز ۱۳۲ میلیارد دلار و ارزش کل قرار های باز پرپچوال ۵۳ میلیارد دلار میباشد که ۱۴۷ میلیون دلار از سرمایه معامله گران طی یک روز لیکویید شده است.

ارزش کل مبالغ لیکویید شده طی یک هفته اخیر، ۱ میلیارد دلار میباشد که بیشترین ارزش معاملات لیکویید شده در روز ۱۵ آگوست به مبلغ ۲۱۶ میلیون دلار به ثبت رسیده است. بازار ارز های دیجیتال با دامیننس ۵۷.۵ درصدی بیت کوین، ۱۵.۴ درصدی اتریوم و ۵.۷ درصدی تتر همراه است که نمودار ها نشان میدهند، شاخص تسلط بیت کوین میل به افزایش، اتریوم و تتر نیز میل به کاهش دارند. مقاومت های دامیننس بیت کوین محدوده ۵۷.۸ درصد، اتریوم ۱۵.۷ درصد و تتر ۵.۹ درصد میباشد که با رسیدن شاخص ها به این مقاومت ها باید در خرید و فروش ها احتیاط کرد.

کاهش ۴۴ درصدی طمع سرمایه گذاران با دود شدن یک میلیارد دلار پول!

طی یک هفته اخیر، رمزارز های سوپر رار با نماد rare به میزان ۱۳۱ درصد، گیگاچاد با نماد giga به میزان ۷۲ درصد و سیناپس با نماد syn به میزان ۵۷ درصد بیشترین رشد را داشته اند و در مقابل، رمزارز های apu به میزان ۳۶ درصد، michi به میزان ۳۲ درصد و retardio به میزان ۲۸ درصد بیشترین کاهش را تجربه کردند.

کد خبر: ۲۹۹٬۹۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha