۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
ترون در رقابت با سولانا؛ موج جدید میم کوین‌ها این بار در شبکه ترون

ترون در رقابت با سولانا؛ موج جدید میم کوین‌ها این بار در شبکه ترون

میم کوین‌ها به یکی از اجزای اصلی بازار صعودی ارزهای دیجیتال تبدیل شده‌اند و اکنون شبکه ترون با یک محصول جدید برای راه‌اندازی میم کوین‌ها به ترند بازار تبدیل شده است.

به گزارش بازار، پلتفرم دیفای Sun.io متعلق به جاستین سان خالق ترون، یک پلتفرم به نام SunPump منتشر کرده است. سان پامپ به کاربران اجازه می‌دهد روی شبکه ترون میم کوین راه‌اندازی کنند.

سان پامپ رقیب جدیدی برای پلتفرم پامپ فان (Pump.fun) در شبکه سولانا است. پامپ فان در این هفته توانست به رکورد ۵.۳ میلیون دلار کارمزد در ۲۴ ساعت دست پیدا کند.

با وجود اینکه میم کوین‌ها بیشتر جنبه شوخی و اجتماعی دارند اما آنها به یک بخش کلیدی در بازار صعودی اخیر تبدیل شده‌اند. ارزش بازار برخی از آنها مانند شیبا، پپه، ویف و فلوکی از مرز ۱ میلیارد دلار عبور کرده است.

یکی از انتقادهای اساسی که به پلتفرم‌هایی شبیه پامپ فان وارد می‌شود این است که بازیگران بد از آن به عنوان روشی آسان برای کلاهبرداری از کاربران استفاده می‌کنند.

جاستین سان در یک مصاحبه‌ای در این خصوص اعلام کرد:

برای رسیدگی به این مشکل، تیم سان پامپ متعهد شده است بررسی فرآیندها را بهبود ببخشد و از این رو ابزار نظارت جامعه را معرفی کرده است و برای تضمین امنیت و اعتماد کاربران، شفافیت را در اولویت قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: سان پامپ قبل از راه‌اندازی پروژه‌ها در این پلتفرم یک بررسی کامل از پروژه‌ها و خالقان توکن‌ها انجام می‌دهد. این بررسی‌ها کمک می‌کند تا استانداردهای خاصی رعایت شود.

علاوه بر این شبکه ترون و پلتفرم سان پامپ مبلغ ۱۰ میلیون دلار را برای برنامه ارتقا اکوسیستم میم کوین‌های این شبکه در نظر گرفته‌اند تا منابع اولیه برای توکن‌های تازه راه‌اندازی شده در اختیار آنها قرار بگیرد.

کد خبر: ۲۹۹٬۹۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha