۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲
خرید مناسب ترین ملک در آلانیا و استانبول ترکیه در سال ۲۰۲۳

خرید مناسب ترین ملک در آلانیا و استانبول ترکیه در سال ۲۰۲۳

امروزه طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران ایرانی بر مبنای تحقیقات گسترده، خرید خانه در آلانیا را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

به گزارش بازار، به‌لطف قیمت‌های بسیار مناسب، پیشرفت مداوم اقتصاد کشور ترکیه، احداث صدها پروژه لوکس و البته شرایط زندگی جذاب و آزادانه، خرید ملک در آلانیا و استانبول در سال‌های اخیر، به انتخاب اول بسیاری از سرمایه‌گذاران سراسر جهان تبدیل شده است. با توجه به در نظرگیری شرایط اقساطی فوق‌العاده بسیاری از شرکت‌های مطرح ساختمانی برای خریداران نیز، سرمایه‌گذاران متعددی به خرید ملک در آلانیا روی آورده‌اند. دیگر مزیت قابل توجه خرید خانه در ترکیه، ارزش افزوده‌ ویژه‌ای است که به‌طور مستمر، روی قیمت املاک این کشور قرار می‌گیرد. حال چنان‌چه به‌دنبال آشنایی با گزینه‌های خرید مقرون‌به‌صرفه و جذاب در استانبول و آلانیا هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

مهم‌ترین دلایل استقبال از خرید ملک در آلانیا

امروزه طیف گسترده‌ای از سرمایه‌گذاران ایرانی بر مبنای تحقیقات گسترده، خرید خانه در آلانیا را در دستور کار خود قرار داده‌اند. بایستی بدانید که هزینه‌های زندگی در آلانیا نسبتا پایین است؛ این در حالی است که با صرف هزینه‌های معقول، می‌توانید از دنیایی از امکانات تفریحی این شهر استفاده کنید. نکته مهم دیگر در خرید آپارتمان در آلانیا، پیشرفت پرسرعت این شهر است که به افزایش ارزش افزوده املاک و مستغلات آلانیا کمک می‌کند.

قیمت‌های مناسب املاک و وجود شرایط جذاب خرید اقساطی خانه نیز، همواره افراد زیادی را به سرمایه‌گذاری روی املاک این شهر ترغیب کرده است. به‌خاطر داشته باشید که با رجوع به شرکت‌های املاک معتبر، به‌راحتی به طیف گسترده‌ای از پروژه‌های لوکس و زیبای خوش‌قیمت (با چشم‌اندازهای ویژه) در آلانیا دسترسی خواهید داشت؛ همچنین بایستی اشاره داشته باشیم که افراد با اقامت در این شهر، می‌توانند از آب و هوای بسیار مطبوع و پویایی همیشگی این خطه بهره ببرند.

حدود قیمت خرید ملک در آلانیا

بسته به نوع پروژه و امکانات آن، قیمت خرید خانه در آلانیا و به‌طور کلی قیمت خرید خانه در ترکیه می‌تواند متفاوت باشد. البته به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر با قیمت خرید ملک در آلانیا، به برخی از پروژه‌های خوش‌قیمت و ارزش‌مند برای سرمایه‌گذاری در این شهر اشاره خواهیم داشت:

  1. واحد آپارتمانی سه خوابه مبله در محله اوبا (۱۴۰ مترمربع با قیمت ۲۲۸.۰۰۰ یورو)

  2. واحد آپارتمانی ۴ خوابه مبله در محله جیکجیلی (۱۶۰ مترمربع با قیمت ۳۰۸.۰۰۰ یورو)

  3. خانه آپارتمانی سه خوابه در محله محموتلار (۱۲۳ مترمربع با قیمت ۲۰۸.۰۰۰ یورو)

  4. واحد آپارتمانی سه خوابه در محله مطرح دمیرتاش (۱۴۸ مترمربع با قیمت ۳۰۸.۰۰۰ یورو)

  5. آپارتمانی دو خوابه در محله کارگیجاک آلانیا (۱۵۰ مترمربع با قیمت ۱۵۸.۰۰۰ یورو).

اکثر پروژه‌های فوق با قرارگیری در مجموعه‌های ساختمانی لوکس، از امکانات جذاب و گسترده‌ای بهره می‌برند و سطح زندگی افراد را به‌طور قابل توجهی ارتقا خواهند داد؛ به‌عنوان مثال، در گزینه اول از واحد آپارتمانی سه خوابه ۱۴۰ متری مبله در محله اوبا نام بردیم. این واحد لوکس دارای امکانات ویژه‌ای نظیر: آسانسور، استخر داخلی، استخر روباز، بخش سکوریتی، پارک آبی، پارکینگ اختصاصی، حمام ترکی، زمین بازی کودک، سالن فیتنس، سالن ماساژ، سونا، کافه، مینی کلاب و ... است.

خرید مناسب ترین ملک در آلانیا و استانبول ترکیه در سال ۲۰۲۳

چرا خرید ملک در استانبول طرف‌داران زیادی دارد؟

سیستم آموزشی عالی، مراکز درمانی مجهز، سیستم حمل‌ونقل ارزان‌قیمت، وجود آثار طبیعی و تاریخی بسیار زیاد، شب‌های زنده، وجود مراکز تفریحی-خرید گسترده و ... تنها بخشی از جذابیت‌های شهر استانبول به‌شمار می‌رود که افراد زیادی را به خرید ملک در استانبول ترغیب کرده است. به تمامی این مزایای جذاب، همچنین می‌توانید «وجود گزینه‌های متنوع برای خرید خانه در این شهر» را نیز اضافه کنید. بررسی‌های قیمت املاک ترکیه در یک دهه اخیر، نشان می‌دهد که قیمت ملک‌های خریداری‌شده در استانبول، همواره رشد صعودی داشته است؛ ضمنا بایستی بدانید که همانند شرایط خرید ملک در آلانیا، هنگام خرید بسیاری از آپارتمان‌ها و ویلاها در استانبول نیز، می‌توانید از شرایط جذاب فروش اقساطی پیمانکاران بهره ببرید.

قیمت حدودی خانه در استانبول ترکیه

بایستی عنوان داشت که همانند دیگر نقاط کشور ترکیه (مثلا شرایط خرید آپارتمان در آلانیا)، روند قیمت‌گذاری املاک در استانبول نیز تابع پارامترهای یکسانی نیست؛ بنابراین، بسته به شرایط مختلف هر پروژه همانند: امکانات اختصاصی و مشاع ملک، چشم‌انداز، متراژ، تعداد اتاق خواب، سال ساخت، محله قرارگیری و ... قیمت خرید ملک در استانبول می‌تواند متفاوت باشد. برخی از ملک‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری در استانبول که توسط «شرکت ساخت‌وساز و املاک تراوک» ارائه شده‌اند، عبارت‌اند از:

  • آپارتمان ۰ تا ۴ خوابه در محله بیلیکدوز استانبول (با حداقل متراژ ۹۵ مترمربع؛ شروع قیمت از ۱۶۱.۰۰۰ یورو)

  • واحدهای آپارتمانی ۰ تا ۴ خوابه در محله کوچوک چکمجه استانبول (با حداقل متراژ ۴۲ مترمربع؛ شروع قیمت از ۲۱۰.۰۰۰ یورو)

  • آپارتمان ۱ تا ۲ خوابه در محله اسنیورت استانبول (با حداقل متراژ ۶۵ مترمربع؛ شروع قیمت از ۱۴۰.۰۰۰ یورو).

واحدهای آپارتمانی یک خوابه با ویو دریا در محله کارتال نیز، ازجمله پروژه‌های ویژه برای سرمایه‌گذاری در استانبول محسوب می‌شوند.

خرید مناسب ترین ملک در آلانیا و استانبول ترکیه در سال ۲۰۲۳

خرید ملک در آلانیا ترکیه با مجموعه معتبر تراوک

شرکت ساخت‌وساز و املاک تراوک در ترکیه (fa.travok.estate) به‌لطف در اختیار داشتن بیش‌از ۱۰ سال سابقه موفق و ارزش‌مند در حوزه املاک کشور ترکیه و کسب رضایت حداکثری مشترکین خود، علاوه‌بر ارائه فایل‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری، به کاربران خود شرایط مشارکت در بهترین پروژه‌های مسکونی-تجاری را نیز فراهم آورده است. نکته قابل توجه اینجاست که مجموعه معتبر تراوک با دایر کردن ۹ شعبه در سرتاسر جهان (ایران، آلانیا، استانبول، بوسنی، کانادا، آلمان، آمریکا، هلند و یونان)، همواره خدمات رایگان و جذابی نظیر ترانسفر فرودگاهی و اقامت را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه معتبر، می‌توانید به اطلاعات مربوط به نشانی و شماره تماس هر یک از شعب مذکور دست پیدا کنید و با کارشناسان زبده این شرکت ارتباط برقرار کنید.

کد خبر: ۲۹۹٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha